Portuguese Customer Support

This job is no longer active!

View all jobs Computer Generated Solutions Romania active


View all jobs Portuguese Customer Support active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs IT Hardware active on Hipo.ro

View all jobs Sales active on Hipo.ro


Employer: Computer Generated Solutions Romania
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 25.05.2016
    Short company description

    Computer Generated Solutions (CGS) Romania face parte din compania americană Computer Generated Solutions (CGS) care a fost înființată la New York, în anul 1984. In România, CGS deține 4 sedii și aproape 3000 de angajați, fiind în prezent, cea mai mare companie de tip suport center din țară. Clienții CGS Romania sunt companii de renume mondial, multe dintre ele prezente în Top Forbes 500, firme de nivel european sau mari companii din România. Clienții străini deservesc consumatori din întreaga lume, asfel că angajatii CGS Romania câștigă experiență profesională lucrând cu piețe precum SUA, țări din Vestul și Centrul Europei etc.

    CGS Romania este atractivă pentru candidați datorită posibilitatilor de dezvoltare pe care le oferă oricărui angajat din cadrul companiei. 90% din echipa de management a companiei este formată din angajați care au promovat din interiorul companiei, dovedind că au abilitățile necesare pentru un post de team leader, quality assurance, project manager, trainer, recruiter, technical support nivel 2 etc. Un alt motiv pentru care compania a devenit atractivă pentru candidați se referă la training-urile si acțiunile de formare a noilor angajați își demonstrează abilitățile în timpul procesului de recrutare.

    Candidatul ideal pentru CGS este acela care, pe lângă competențele specifice job-ului, are dorința să învețe, să se dezvolte, să lucreze într-un mediu tânăr si dinamic. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior.

    Pe lângă beneficiile financiare, un job în cadrul CGS Romania, le oferă angajatilor sai posibilitatea de a-și perfecționa abilitățile de a comunica într-o limba străina, prin interacțiunea directă cu vorbitori nativi, într-un mediu multicultural, dar și beneficiul de a lucra după un orar flexibil care permite, spre exemplu, continuarea studiilor. In plus, la nivelul fiecăruia dintre sedii, se organizează concursuri tematice între echipele fiecărui departament, în urma cărora angajații pot câștiga diverse premii, precum: sume de bani, gadget-uri sau chiar excursii în România sau în străinătate.

    Requirements

    � Proficient in Portuguese and medium English skills
    � Able to work independently and efficiently to meet deadlines;
    � Self motivated, detail-oriented and organized;
    � Experience with hardware and software issues;
    � Excellent communication (oral and written), interpersonal, organizational, and presentation skills

    Responsibilities

    � Provide client support and technical issue resolution via phone and e-mail
    � Installing and configuring computer hardware operating systems and applications;
    � Troubleshoot system and network problems and diagnosing and solving hardware/software faults;
    � Provide support, including procedural documentation;
    � Respond within agreed time limits to call-outs;
    � Work continuously on a task until completion (or referral to third parties, if appropriate);
    � Prioritize and managing many open cases at one time;
    � Establish a good working relationship with customers and other professionals