Reprezentant Relatii Clienti - Sibiu

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Relatii Clienti - Sibiu active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 25.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    Computer Generated Solutions (CGS) Romania face parte din compania americană Computer Generated Solutions (CGS) care a fost înființată la New York, în anul 1984. In România, CGS deține 4 sedii și aproape 3000 de angajați, fiind în prezent, cea mai mare companie de tip suport center din țară. Clienții CGS Romania sunt companii de renume mondial, multe dintre ele prezente în Top Forbes 500, firme de nivel european sau mari companii din România. Clienții străini deservesc consumatori din întreaga lume, asfel că angajatii CGS Romania câștigă experiență profesională lucrând cu piețe precum SUA, țări din Vestul și Centrul Europei etc.

    CGS Romania este atractivă pentru candidați datorită posibilitatilor de dezvoltare pe care le oferă oricărui angajat din cadrul companiei. 90% din echipa de management a companiei este formată din angajați care au promovat din interiorul companiei, dovedind că au abilitățile necesare pentru un post de team leader, quality assurance, project manager, trainer, recruiter, technical support nivel 2 etc. Un alt motiv pentru care compania a devenit atractivă pentru candidați se referă la training-urile si acțiunile de formare a noilor angajați își demonstrează abilitățile în timpul procesului de recrutare.

    Candidatul ideal pentru CGS este acela care, pe lângă competențele specifice job-ului, are dorința să învețe, să se dezvolte, să lucreze într-un mediu tânăr si dinamic. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior.

    Pe lângă beneficiile financiare, un job în cadrul CGS Romania, le oferă angajatilor sai posibilitatea de a-și perfecționa abilitățile de a comunica într-o limba străina, prin interacțiunea directă cu vorbitori nativi, într-un mediu multicultural, dar și beneficiul de a lucra după un orar flexibil care permite, spre exemplu, continuarea studiilor. In plus, la nivelul fiecăruia dintre sedii, se organizează concursuri tematice între echipele fiecărui departament, în urma cărora angajații pot câștiga diverse premii, precum: sume de bani, gadget-uri sau chiar excursii în România sau în străinătate.

    Cerinte

    Echipa noastra ajuta clientii sa rezolve problemele de suport tehnic sau comerciale. Daca ai bune abilitati de comunicare, esti ambitioasa/ambitios si proactiv/a, te invitam sa te alaturi echipei noastre. Cautam colegi care sa fie punctuali si seriosi, sa manifeste spirit de echipa si sa lucreze eficient in conditii de stres. Crezi ca descrierea ti se potriveste? Stii sa utilizezi un calculator? Atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra.

    Responsabilitati

    - Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor, identificarea problemelor cu care se confrunta acestia si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
    - Solutionarea sau directionarea catre departamentul potrivit
    - Inregistrarea interactiunii cu clientul

    Oferim un pachet salarial atractiv, traininguri de dezvoltare profesionala si posibilitatea de a avea un program de lucru flexibil, daca este cazul (pentru studenti sau masteranzi).
    Suntem o echipa tanara si avem un mediu de lucru modern si competitiv: daca it doresti acelasi lucru, te invitam sa aplici pentru acest job.