Support Clientèle avec Français

This job is no longer active!

View all jobs Computer Generated Solutions Romania active


View all jobs Support Clientèle avec Français active on Hipo.ro

View all jobs Others active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs Sales active on Hipo.ro


Employer: Computer Generated Solutions Romania
Domain:
  • Others
  • Customer Support - Client Service
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 25.05.2016
    Short company description

    Computer Generated Solutions (CGS) Romania face parte din compania americană Computer Generated Solutions (CGS) care a fost înființată la New York, în anul 1984. In România, CGS deține 4 sedii și aproape 3000 de angajați, fiind în prezent, cea mai mare companie de tip suport center din țară. Clienții CGS Romania sunt companii de renume mondial, multe dintre ele prezente în Top Forbes 500, firme de nivel european sau mari companii din România. Clienții străini deservesc consumatori din întreaga lume, asfel că angajatii CGS Romania câștigă experiență profesională lucrând cu piețe precum SUA, țări din Vestul și Centrul Europei etc.

    CGS Romania este atractivă pentru candidați datorită posibilitatilor de dezvoltare pe care le oferă oricărui angajat din cadrul companiei. 90% din echipa de management a companiei este formată din angajați care au promovat din interiorul companiei, dovedind că au abilitățile necesare pentru un post de team leader, quality assurance, project manager, trainer, recruiter, technical support nivel 2 etc. Un alt motiv pentru care compania a devenit atractivă pentru candidați se referă la training-urile si acțiunile de formare a noilor angajați își demonstrează abilitățile în timpul procesului de recrutare.

    Candidatul ideal pentru CGS este acela care, pe lângă competențele specifice job-ului, are dorința să învețe, să se dezvolte, să lucreze într-un mediu tânăr si dinamic. Aproximativ 95% dintre angajaţii CGS sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior.

    Pe lângă beneficiile financiare, un job în cadrul CGS Romania, le oferă angajatilor sai posibilitatea de a-și perfecționa abilitățile de a comunica într-o limba străina, prin interacțiunea directă cu vorbitori nativi, într-un mediu multicultural, dar și beneficiul de a lucra după un orar flexibil care permite, spre exemplu, continuarea studiilor. In plus, la nivelul fiecăruia dintre sedii, se organizează concursuri tematice între echipele fiecărui departament, în urma cărora angajații pot câștiga diverse premii, precum: sume de bani, gadget-uri sau chiar excursii în România sau în străinătate.

    Requirements

    Nous sommes à l�aide de nos clients: nous résolvons leurs demandes et réclamations par téléphone. Tu connaîs le français à niveau avancé? Tu es très habile dans l�utilisation de l�ordinateur? Si oui, nous sommes enchantés de te rencontrer.

    Responsibilities

    - Résoudre les demandes, les réclamations et les plaintes des clients par téléphone
    - Répondre de manière efficace aux demandes des clients
    - Gérer et résoudre les plaintes des clients
    - Gérer et vérifier les comptes des clients
    - Offrir du support aux clients en utilisant divers logiciels
    - Enregistrer les modifications faites

    Other info

    CGS est une société américaine d’outsourcing, ayant le plus grand centre d’appel du marché roumain. CGS est parmi les premières 15 meilleurs enterprises de ce domaine du monde; notre portfeuille inclut des sociétés du Top Forbes 500, mais aussi des sociétés européennes de top. Nous accordons à nos employées des formations spécifiques et nous sommes pour la promotion de l’interne: plus de 90% de notre équipe de management a commencé la carrière à CGS sur des positions entry-level.

    Chez CGS tu auras un horaire flexible, avec la possibilité de travailler à plein temps ou à temps partiel. Nous accordons aussi une rémuneration attractive (salaire, assurance maladie, bonus de performance, tickets restaurant et autres bénéfices).

    Nous apprécions la performance, l’implication, les compétences en leadership et être un membre pro-actif de l’équipe. Rejoins notre équipe: si tu penses avoir le profil adéquat, nous sommes impatients de te rencontrer!

    www.cgsinc.com/ro-ro