Controlor de Gestiune Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Controlor de Gestiune Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    VEO Worldwide Services îți oferă șansa să te dezvolți profesional și personal într-o echipă dinamică, implicată și antrenantă, astfel încăt să ajungi un campion în domeniul tău de activitate.



    Succesul fără efort nu există, dar pasiunea ta pentru cifre te determină să fii colegul ce va completa echipa noastră. Daca ai abilitățile și dorința de a reuși, noi te susținem oferindu-ți formarea de care ai nevoie și oportunitatea de a crește într-o companie internațională.



     



    Dacă proactivitatea te definește …Dacă poți urmări o mulțime de proiecte cu rigoare și profesionalism…Dacă ești motivat să dezvolți o viziune strategică asupra unui business internațional…. Dacă îți dorești să te formezi și să te dezvolți într-un mediu dinamic în care deciziile se iau cu rapiditate și precizie, te asteptăm alături de noi.




    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:



    - Experiența minim 3 ani în control de gestiune /analiză financiară/audit/raportare/lucrul cu baze de date etc;



    - Cunoștințe în domeniul financiar/economic/control de gestiune;



    - Limba franceză nivel conversațional (B2);
    - Bune cunoștințe de utilizare pachet Microsoft Office (în special Excel);
    - Perseverență, rigurozitate, tenacitate;



    - Abilități foarte bune de comunicare și relaționare
    - Capacitate de analiză și sinteză;



    - Capacitatea de ascultare și argumentare



    - Energie, spirit pozitiv, încredere și carismă



    - Disponibilitate pentru o formare inițială în Franța (2 luni) și ulterior deplasări ocazionale.

    Responsabilitati

    Misiunea ta cuprinde:



    - Definirea instrumentelor de control și indicatorilor de performanță în vederea monitorizării evoluției activității unui lanț de magazine din Franța, și anticipării eventualelor neconcordanțe; 
    - Colectarea și sintetizarea datelor preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice;
    - Analizarea rezultatelor, pregătirea și propunerea de planninguri și strategii de lucru/ameliorare; 
    - Asigurarea respectării procedurilor și strategiilor stabilite; 
    - Identificarea eventualelor întârzieri/dificultăți și alertarea responsabililor; 
    - Transmiterea rapoartelor de activitate către management și semnalarea eventualelor probleme identificate și a măsurilor luate. 

    Alte informatii

    Beneficii:


     


    - Formare la nivel internaţional;


    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial şi mediu de lucru atractive.