Sales Representative HoReCa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Sales Representative HoReCa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.01.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    • Experienta de 1.5/2 ani pe un post similar sau in lucrul cu clientii Horeca
    • Cunostinte profesionale specifice (instrumente de vanzare specifice canalului Horeca);
    • Cunoasterea clientilor Horeca (pe Bucuresti/Tara);
    • Aptitudini de negociere, planificare, supervizare, analiza, control si implementare;
    • Motivat de nivelul de responsabilitate si decizie al postului;
    • Limba engleza nivel conversational.

    Responsabilitati

    • Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți din zona arondată;
    • Prezintă, promovează și vinde produsele cu respectarea politicii comerciale a firmei;
    • Urmărește realizararea planului de vânzări lunar, trimestrial, anual si ia masuri concrete pentru atingerea țintelor atunci când constată nerealizări față de plan;
    • Participă la negocieri cu clienții din zona lui, colaborează la întocmirea contractelor, ia măsuri ca prevederile contractelor să fie respectate de ambele părți;
    • Planifică programul de vizite și participă la întâlnirile cu clienții.
    • Definește obiectivele întâlnirilor și se asigură că acestea sunt atinse în cursul vizitelor;
    • Redactează rapoartele de activitate săptămânale;
    • Ia măsuri pentru încasarea la timp a sumelor datorate de clienți;
    • Acționează pentru mărirea gamei de produse achiziționată de fiecare client;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (154)