RECEPŢIONISTĂ - part-time (Sediul central)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRICO-DEPOT ROMANIA active.


Vezi toate job-urile RECEPŢIONISTĂ - part-time (Sediul central) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BRICO-DEPOT ROMANIA
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    BRICO-DÉPÔT este parte a grupului englez KINGFISHER și a intrat pe piaţa românească în iunie 2013 prin preluarea reţelei de 15 magazine Bricostore.

    Fiind primul distribuitor european de produse de amenajare a locuinţei şi numarul 3 pe plan mondial, grupul Kingfisher deţine 1000 de magazine în 9 ţări. Grupul are 80 000 de persoane angajate şi întâmpină aproape 6 milioane de clienţi în fiecare săptămână.

    Repartiţia în România a celor 15 magazine transformate potrivit noului concept unic Brico-Dépôt este: 4 în Bucureşti - Orhideea, Militari, Pantelimon, Băneasa şi 11 în provincie – Braşov, Ploieşti, Constanţa, Piteşti, Arad, Brăila, Focşani, Suceava, Oradea, Călăraşi şi Drobeta Turnu Severin.

    Din grupul Kingfisher fac parte firme recunoscute precum: B&Q în Marea Britanie şi China; Castorama în Franţa, Polonia şi Rusia; Brico-Dépôt în Franţa, Spania, Portugalia, Screwfix în Marea Britanie şi Koçtaş în Turcia.

    Cerinte

    Eşti candidatul pe care ni-l dorim dacă:

    - eşti o persoană sociabilă, deschisă, organizată, cu atitudine pozitivă şi receptivă la nou;
    - eşti student sau absolvent de facultate;
    - ştii să operezi la calculator în programele: Word, Excel, Power Point;
    - cunoşti limba engleză la nivel mediu - conversaţional şi scris (cerinţă obligatorie);
    - ai experienţa profesională anterioară într-un domeniu similar/conex (avantaj);

    Responsabilitati

    Activitatea ta va consta în:

    - Preluarea şi distribuirea corespondenţei;
    - Preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice;
    - Întâmpinarea şi anunţarea vizitatorilor(furnizori, parteneri, clienţi etc.);
    - Oferirea de informaţii clienţilor;
    - Acordarea de suport tuturor colegilor.

    Alte informatii

    Program de lucru: L-V (14:00 - 18:00).

    Oferim:
    - mediu de lucru plăcut în cadrul unei companii multinaţionale;
    - posibilităţi de dezvoltare profesională în funcţie de calitatea muncii prestate şi de capacităţi.

    *Doar candidaţii eligibili vor fi contactaţi şi invitaţi la un interviu.