Telesales Business Developement Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Human Touch Consulting Group active.


Vezi toate job-urile Telesales Business Developement Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Human Touch Consulting Group
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.07.2016
    Scurta descriere a companiei

    Human Touch Consulting Group (HTCG) reprezinta departamentul de resurse umane al platformei de business 145.Inc, grup de antreprenori reprezentand industrii diferite, insa ghidati de o viziune comuna, un scop comun si care impreuna s-au angajat sa scrie aceeasi poveste de succes. In doar cateva cuvinte, platforma 145.Inc reprezinta un loc in care oamenii si ideile cresc accelerat prin folosirea optima a competentelor, dezvoltarea continua si expunerea la proiecte diverse care sa valorifice cel mai bine potentialul si punctele forte ale fiecarui partener sau membru al echipei.


    HTCG reprezinta o solutie pentru orice partener care isi doreste sprijin in ceea ce priveste capitalul uman al organizatiei sale. Prin intermediul echipei sau al partenerilor putem acoperi variate solicitari in domeniul resurselor umane, echipa de recrutare a HTCG fiind formata din specialisti in domeniul resurselor umane, care de-a lungul timpului au recrutat personal pentru clienti din cele mai diverse domenii.

    Cerinte

    • Studii superioare in domeniul economic;
    • Experienta de minim 1 an in vanzari telefonice;
    • Limba engleza – nivel mediu / avansat;
    • Abilitati excelente de comunicare, negociere si persuasiune;
    • Capacitate de invatare rapida si orientare spre domeniul vanzarilor;
    • Foarte bune abilitati de lucru cu suita Office;
    • Proactivitate si orientare catre client si rezultate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Planifica si prioritizeaza lista zilnica de apeluri telefonice conform procedurilor departamentului;
    • Initiaza apeluri telefonice utilizand cunostinte despre produsele companiei in vederea calificarii lead-urilor si stabilirii de intalniri pentru brokeri;
    • Identifica nevoile clientilor potentiali si realizeaza calificarea initiala a prospectilor;
    • Mentine legatura permanenta cu prospectii pana la calificare;
    • Stabileste intalniri pentru brokeri in masura in care va identifica un client cu potential;
    • Este la current cu toate detaliile produselor si serviciilor companiei si isi insuseste toate informatiile noi care apar in domeniu;
    • Participa la evenimente si programe care sa-l ajute sa genereze noi prospecti si oportunitati de vanzare;
    • Participa la sesiuni de training, pentru actualizarea informatiilor detinute si pentru dezvoltarea abilitatilor profesionale;
    • Utilizeaza CRM-ul pentru a se asigura ca activitatile sale sunt documentate, ca oportunitatile identificate sunt estimate cu acuratete si ca inregistreaza toate informatiile adecvate aferente prospectilor sau oportunitatilor identificate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Pachet salarial ce stimuleaza performanta;
    • Posibilitatea de a te dezvolta personal si profesional.
    Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist si inovativ.

    Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza noastra de date pentru oportunitati viitoare.