Specialist Imbunatatire Proces (Brasov)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Specialist Imbunatatire Proces (Brasov) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Altele
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 19.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    APT Human Resources angajează pentru unul dintre clienții săi, producător european de structuri pentru industria aeronautică, Specialist Îmbunătățire Proces.

    Cerinte:
    - Studii superioare profil tehnic;
    - Minim 2 ani experiență în implementare principiilor și măsurilor LEAN (principii, pierderi, instrumente, 5S, TPM, standardizare, management vizual, VSM);
    - Cunoștințe pachet Office;
    - Cunoștințe avansate de limba engleză/ germană.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Participarea activă la implementarea, dezvoltarea și comunicarea culturii LEAN/ Kaizen în cadrul companiei (organizare workshop-uri, pregătire și prezentare cursuri interne, pregătirea materialelor promoționale);
    - Umărirea implementării principiilor LEAN propuse;
    - Colaborarea cu departamentele de producție pentru identificarea pierderilor din proces;
    - Identificarea oportunităților de îmbunătățire si propuneri de activități pentru corectarea deviatiilor;
    - Sprijinirea introducerii noilor produse și procese în producție și administrație, în conformitate cu metodele LEAN/ Kaizen;
    - Standardizarea și documentarea activităților departamentului LEAN (proceduri și instrucțiuni de lucru).

    Beneficii:
    - Pachet salarial motivant;
    - Perfectionare profesionala in cadrul unei multinationale de talie mondiala.

    Cod Anunt: 130416RD