Manager Flux de Marfă Bucureşti (f/m)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SC LIDL Romania active.


Vezi toate job-urile Manager Flux de Marfă Bucureşti (f/m) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: SC LIDL Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2016

    Responsabilităţi

    • Asistarea şi coordonarea de proiecte în cadrul comenzilor (control de stoc, liste de comandă, module de comandă)
    • Analiza indicilor de comandă (articole lipsă, perioada pentru care volumul stocului este suficient, surplus de stoc)
    • Prelucrarea conceptului Non Food de valorificare
    • Evaluarea promoţiilor săptămânale
    • Analizarea tipurilor de actiuni
    • Coordonarea si conducerea informatiilor intre departamentele de Achizitii si Gestionarea Stocurilor
    • Asistarea modulelor WFM cu proiectele aferente
    • Coordonarea şi administrarea informaţiilor din partea şi către sediile administrative regionale
    • Asistenta profesionala pentru angajatii din departamentul Gestionare Stocuri din sediile administrative regionale
    • Implementarea si dezvoltarea proiectelor nationale si internationale din punct de vedere al gestionarii stocurilor
     
    Profilul dvs.
    • Absolvent de studii superioare
    • Responsabilitate şi angajament
    • Aptitudini bune de comunicare
    • Spirit de echipă şi rezistenţă la stres
    • Capacitatea de a se impune
    • Cunoştinţe avansate de utilizare a programelor MS-Office, în special Excel si Power Point
    • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
    • Cunoaşterea limbii germane la nivel avansat
    • Experienta in campul muncii de minim 3 ani
    • Experienta in domeniul Supply Chain reprezinta un avantaj
    • Experienta manageriala in administrarea magazinelor constituie un avantaj
    • Capaciatatea de gestionarea independentă a proiectelor
    • Mobilitate și disponibilitate de a călători
     
    Oferta noastră
    • Pachet salarial atractiv şi peste medie
    • Instruire sistematică şi practică
    • Mediu de lucru plăcut, modern şi dinamic
    • Posibilitatea de dezvoltare profesională
    • Punct de lucru: Sediu Central - București
     
    Sunteţi interesat(ă)?
    Vă rugăm să completaţi formularul online de candidatură şi să ataşaţi CV-ul dvs. în format Word sau Pdf, însoţit de o scrisoare de intenţie ce specifică poziţia pentru care aplicaţi și (după caz) de un rezumat al unui proiect important la care ați lucrat dumneavoastră.
     
    Candidaturile incomplete sau incompatibile nu pot fi luate în considerare pentru următoarea etapă a procesului de recrutare.