Consilier Clientela

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Consilier Clientela active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Buzau
  • Actualizat la: 11.05.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    · Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat, studiile superioare finalizate cu diploma de licenta reprezinta avantaj;
    · Minim 1 an intr-o pozitie similara;
    · Experienta in lucrul cu clientii;
    · Cunoasterea legislatiei in vigoare cu privire la piata de energie - reprezinta avantaj;
    · Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, SAP (ISU si CRM);
    · Comunicare eficace;

    · Orientare spre client; Capacitate de a asculta si de a rezolva problemele clientilor;
    · Orientarea spre rezultate;
    · Abilitati de lucru in echipa;
    · Adaptarea la schimbare;
    · Tehnici de prezentare si argumentare;
    · Capacitate de previziune, planificare, analiza si sinteza;
    · Orientarea spre performanta si perfectionare continua;
    · Autonomie, initiativa si implicare;

    Responsabilitati

    · Identifica solicitarile clientilor, ii consiliaza sau orienteaza in vederea solutionarii problemelor pentru care acestia s-au prezentat, in vederea cresterii gradului de satisfactie si loialitate al clientilor;
    · Primeste, verifica si inregistreaza cererile si reclamatiile clientilor;
    · Rezolva solicitarile clientilor: comunicare sold, eliberare extrase cont si info cont, explicatii facturi estimate si regularizari, alocare ajutoare incalzire, amanari de plata si esalonari, comunicare sold, eliberare extrase cont si info cont;
    · Solicita informatii serviciilor conexe si elaboreaza raspunsuri verbale, telefonice si/sau scrise la solicitarile si reclamatiile clientilor;
    · Redirectioneaza documentele sau solicitarile clientilor catre alte servicii implicate in solutionarea problemelor acestora;
    · Asigura gestionarea eficienta a contractelor si actualizarea datelor clientilor casnici si non-casnici in sistemul informatic;
    · Modifica si actualizeaza bazele de data cu clienti casnici si non-casnici in baza solicitarilor clientilor sau a corespondentei cu acestia (schimbari de partida, procesare contracte furnizare gaze, procesare contracte prestari servicii, scanare documente);
    · Opereaza stornarea facturilor clientilor in baza contestatiilor consumului de catre acestia si re-factureaza, punctual si manual, in regim de backoffice, cu aprobarea nivelului corespunzator delegarilor de competente;
    · Identifica, punctual si manual, clienti restantieri si prelucreaza notificari de deconectare/reconectare, asigurand o permanenta legatura cu operatorul de distributie in acest sens;
    · Asigura consilierea clientilor pentru concilierea debitelor, urmarind recuperarea debitelor restante;
    · Emite in sistem ordine de reluare a serviciului de furnizare la solicitarea clientului si in baza dovezii ca acesta a achitat debitele restante;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Buzau,

    Buzau,