Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Consilier Clientela
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Consilier Clientela active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.05.2016 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
· Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat, studiile superioare finalizate cu diploma de licenta reprezinta avantaj;
· Minim 1 an intr-o pozitie similara;
· Experienta in lucrul cu clientii;
· Cunoasterea legislatiei in vigoare cu privire la piata de energie - reprezinta avantaj;
· Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, SAP (ISU si CRM);
· Comunicare eficace;
· Orientare spre client; Capacitate de a asculta si de a rezolva problemele clientilor;
· Orientarea spre rezultate;
· Abilitati de lucru in echipa;
· Adaptarea la schimbare;
· Tehnici de prezentare si argumentare;
· Capacitate de previziune, planificare, analiza si sinteza;
· Orientarea spre performanta si perfectionare continua;
· Autonomie, initiativa si implicare;
· Identifica solicitarile clientilor, ii consiliaza sau orienteaza in vederea solutionarii problemelor pentru care acestia s-au prezentat, in vederea cresterii gradului de satisfactie si loialitate al clientilor;
· Primeste, verifica si inregistreaza cererile si reclamatiile clientilor;
· Rezolva solicitarile clientilor: comunicare sold, eliberare extrase cont si info cont, explicatii facturi estimate si regularizari, alocare ajutoare incalzire, amanari de plata si esalonari, comunicare sold, eliberare extrase cont si info cont;
· Solicita informatii serviciilor conexe si elaboreaza raspunsuri verbale, telefonice si/sau scrise la solicitarile si reclamatiile clientilor;
· Redirectioneaza documentele sau solicitarile clientilor catre alte servicii implicate in solutionarea problemelor acestora;
· Asigura gestionarea eficienta a contractelor si actualizarea datelor clientilor casnici si non-casnici in sistemul informatic;
· Modifica si actualizeaza bazele de data cu clienti casnici si non-casnici in baza solicitarilor clientilor sau a corespondentei cu acestia (schimbari de partida, procesare contracte furnizare gaze, procesare contracte prestari servicii, scanare documente);
· Opereaza stornarea facturilor clientilor in baza contestatiilor consumului de catre acestia si re-factureaza, punctual si manual, in regim de backoffice, cu aprobarea nivelului corespunzator delegarilor de competente;
· Identifica, punctual si manual, clienti restantieri si prelucreaza notificari de deconectare/reconectare, asigurand o permanenta legatura cu operatorul de distributie in acest sens;
· Asigura consilierea clientilor pentru concilierea debitelor, urmarind recuperarea debitelor restante;
· Emite in sistem ordine de reluare a serviciului de furnizare la solicitarea clientului si in baza dovezii ca acesta a achitat debitele restante;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Vanzari Clienti HoReCa_METRO Buzau Buzau, | |
Lucrator Comercial/Picker - METRO Buzau Buzau, |
Raporteaza eroarea la