Manager Serviciu Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Manager Serviciu Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Galati
  • Actualizat la: 10.07.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Coordoneaza activitatile echipelor din cadrul departamentului Serviciul Clienti - Galati pentru oferirea unor servicii de calitate clientilor Orange Romania.

    - Absolvent studii superioare
    - Experienta manageriala operationala minim 2 ani - experienta in departamentul Serviciul Clienti reprezinta un avantaj
    - Lb engleza - fluent
    - MS Office

    Competente specifice
    - Abilitatea de a livra rezultate
    - Flexibilitate
    - Lucrul in echipa
    - Cooperare
    - Orientare catre client
    - Cunoasterea pietei telecom
    - Genereaza si faciliteaza procesul de schimbare
    - Viziune strategica

    Responsabilitati

    - Analizeaza performanta calitativa si cantitativa a echipelor coordonate, pentru verificarea calitatii serviciului oferit si a volumelor de vanzare si propune solutii pentru imbunatatirea acestuia.
    - Asigura existenta cailor de comunicare in cadrul echipei si in exteriorul acesteia
    - Participa la identificarea comportamentului pe termen lung al clientilor companiei si propune solutii potrivite nevoilor acestora
    - Creeaza si executa controlul intern al proceselor, activitatilor desfasutate de echipele coordonate si asigura acuratetea implicatiilor financiare ale acestora.
    - Participa la / coordoneaza proiecte de departament sau transversale.
    - Furnizeaza saptamnal, lunar si la cerere rapoarte care reflecta activitatea echipelor coordonate.
    - Verifica si valideaza rapoartele de comisionare vanzari pentru echipele din subordine.
    - Organizeaza, coordoneaza si masoara activitatea echipelor coordonate.
    - Planifica si coordoneaza distributia fortei de munca, precum si folosirea eficienta a resurselor IT si a resurselor de training.
    - Asigura recrutarea personalului necesar in echipele coordinate.
    - Stabileste obiectivele echipelor coordonate si asigura atingerea indicatorilor cheie de performanta.
    - Stabileste obiectivele de vanzare pentru echipele subordonate si este responsabil pentru atingerea lor.
    - Stabileste obiective SMART si controleaza periodic rezultatele, inclusiv indicatorii corespunzatori.
    - Identifica nevoile de dezvoltare a subordonatilor directi.
    - Propune masuri de dezvoltare si training pentru subordonatii directi si se asigura de realizarea lor conform nevoilor identificate.
    - Desemneaza mentori si coach pentru diferite categorii de angajati.
    - Stabileste principii generale de sprijinire a angajatilor din echipele coordonate in implementarea obiectivelor, monitorizeaza progreselor facute si realizeaza coaching la nevoie
    - Implicat in orientare in cariera si planuri de succesiune, inclusiv actiuni active pentru realizarea lor.
    - Propune imbunatatiri ale procedurilor de lucru utilizate de echipele coodonate si urmareste actualizarea acestora
    - Asigura comunicarea si implementarea startegiei departamentului din care face parte.

    Alte informatii

    CRITERII DE SELECȚIE:

    Cunostințe de limba Engleza
    Peste 2 ani experiență în Relatii clienti / Call center, Telecomunicatii, Vanzari

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Galati,

    Galati,