Asistent administrativ logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 04.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana responsabila si dornica de a participa la constituirea unei noi echipe in cadrul sediului nostru din Iasi.

    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:



    - Cunostinte pachet Microsoft Office (indeosebi Excel);
    - Cunoasterea limbii franceze (utilizator independent - conversational si comunicare scrisa);
    - Cunoasterea limbii engleze (reprezinta un avantaj);
    - Cunostinte SAP (reprezinta un avantaj)



    - Rigurozitate, spirit analitic, bune abilitati de comunicare;



    - Adaptabilitate si capacitate de multitasking respectand termene limita.

    Responsabilitati

    In calitate de Asistent administrativ Logistica principalele tale misiuni vor fi:



    - Gestionarea necesarului saptamanal de marfa de transmis de pe platforma catre magazinele alocate;
    - Generarea, actualizarea si analizarea rapoartelor logistice specifice (loturi voluminoase, produse cu termen de valabilitate scurt, receptie marfa etc);
    - Respectarea corectitudinii datelor si termenelor de livrare;
    - Verificarea si validarea pentru plata a facturilor de transport;
    - Relationarea cu departamentul de contabilitate si cu transportatorii;
    - Transmiterea documentelor de receptie marfa (CMR).

    Alte informatii

    Beneficii :



    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid