Team Leader Customer Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Conduent active.


Vezi toate job-urile Team Leader Customer Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Conduent
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 28.06.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Former Xerox Customer Care Services, as well as other former Xerox Services companies, will continue its activities as Conduent, Inc. The name Conduent is inspired by the new company’s expertise in connecting clients and their constituents through seamless transactions in areas such as customer care, transportation solutions, and healthcare payer and provider services.

    Conduent will continue to work as an extension of our clients’ business, enabling millions of interactions every day – such as processing toll payments or medical claims, disbursing public assistance funds or addressing a customer care concern. We will deliver these transactions at massive scale, anytime and anywhere, yet ensure each one is flawless, personalized and secure. As an independent company, we will carry forward the values and culture of innovation, diversity and integrity from Xerox along with our established expertise in transaction-intensive processes, analytics and automation to help improve the satisfaction and loyalty of your patients, commuters, consumers or employees.

    Cerinte

    Cerinte:

    - Lb engleza — fluent
    - MS Office
    - Absolvent studii superioare
    - Experienta relevanta in Customer Service
    - Abilitati de comunicare
    - Customer focus
    - Munca de echipa
    - Abilitatea de a livra rezultate
    - Dezvoltarea si instruirea celorlalti
    - Leadership
    - Planificare si organizarea

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Analizeaza performanta calitativa si cantitativa a echipei coordonate prin
    supervizarea acesteia si evaluarea performantelor individuale si de echipa;
    - Propune imbunatatiri ale procedurilor si intructiunilor de lucru utilizate de echipele de
    Help - Line si urmareste actualizarea acestora;
    - Asigura existenta cailor de comunicare in cadrul echipei si in exteriorul acesteia prin
    organizarea de sedinte de informare si participarea la sedinte transversale;
    - Ofera suport echipelor de Help-Line, prin raspunsuri la intrebari specifice activitatii;
    - Preia si rezolva situatiile specifice escaladate de asistenti;
    - Participa la recrutarea personalului necesar in echipele de Help Line;
    - Furnizeaza saptamnal, lunar si la cerere rapoarte care reflecta activitatea echipei
    coordonate;
    - Verifica si valideaza rapoartele de comisionare vanzari pentru echipa din subordine;
    - Stabileste obiective SMART si controleaza periodic rezultatele, inclusiv indicatorii
    corespunzatori;
    - Realizeaza coaching pe traiecte de cariera si planuri de succesiune;
    - Identifica nevoile de dezvoltare a subordonatilor directi;
    - Propune masuri de dezvoltare si training pentru subordonatii directi si monitorizeaza
    realizarea lor conform nevoilor identificate.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial motivant
    • Bonuri de masă
    • Asigurare de viață și abonament medical privat
    • Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
    • Sistem de evaluare periodică pe baza performanțelor
    • Formare inițială și formare continuă
    • Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, formare periodică, feedback și coaching din partea responsabililor direcți
    • Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov, Sfantu Gheorghe, Job national

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (75)