Team Leader Suport Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Team Leader Suport Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    NOI avem nevoie de o persoană dinamică, proactivă și comunicativă pentru a se alătura echipei noastre de Suport Administrativ Vânzări.



    Pentru a ne trezi interesul ai nevoie de:



     Un nivel foarte bun de limbă franceză (nivel minim B2 – scris, vorbit);
     Reale calități de teamleader – experiența în coordonarea și animarea unei echipe poate reprezenta un avantaj;
     Experiență în interacțiunea cu clienți străini (ideal francezi) – reprezintă un avantaj major;
     Foarte bune abilități de organizare și prioritizare a task-urilor;
     Prezență de spirit, curiozitate,asertivitate, flexibilitate în gândire și adaptabilitate la situații noi, neprevăzute;
     Atenție la detalii, exigență și consecvență;
     Fire echilibrată, diplomație și tact în abordare;
     Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office (Excel, Word), programe specifice (Visio) etc..

    Responsabilitati

    Oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere în domeniul administrativ, în cadrul unui proiect interesant, cu deschidere internațională. Este cadrul perfect pentru a utiliza și fructifica cunoștințele de limba franceză, calitățile de teamleader și abilitățile organizatorice deținute.



    Ce vei face în postura de Team Leader Suport Administrativ? Vei:



     Coordona și anima echipa de Support Administrativ Vânzări ;
     Participa activ la procesul de recrutare, formare și evaluare a oamenilor din subordine ;
     Acorda suport administrativ, alături de membrii echipei, magazinelor din cadrul rețelei clientului francez (planning-uri deplasări, pontaje, validări cheltuieli și documente justificative, cereri prime, completare bază de date, rapoarte și situații specifice etc.);
     Verifica îndeplinirea sarcinilor și vei propune soluții pentru situațiile atipice/ neconformitățile întâlnite;
     Participa la managementul calității având o contribuție activă la ameliorarea procedurilor interne ale departamentului;
     Realiza diverse rapoarte și anchete solicitate de către manager și/sau de către client.

    Alte informatii

    Beneficii:


     Formare la nivelul companiei și internaţional;
     Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
     Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Iasi,

    Vezi job-uri similare (7)