Economist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Romastru Trading active.


Vezi toate job-urile Economist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Romastru Trading
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Romastru Trading aparține grupului de companii Pharaon Holding care are o experiență de peste 134 de ani și care reunește 25 de companii din întreaga lume, cu o gamă variată de activități ce cuprind produse farmaceutice și cosmetice, transport maritim, asigurări, electronice, electrocasnice, pesticide, gaz refrigerant.

    Cerinte

    * studii superioare economice;
    * cunoştinte: operare MS Office, legislatie contabila si fiscala;
    * experienta: minim 2 ani intr-o pozitie similara;
    * spirit analitic, organizatoric, deschis spre nou, integru;
    * excelente abilitati de lucru sub presiune, de respectare a termenelor si de lucru in echipa;
    * atentie la detalii si flexibilitate in gandire;
    * persoana organizata, responsabila si punctuala;
    * cunoasterea programului Charisma reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    • Inregistrarea cronologica, zilnica si sistematica a documentelor justificative alocate, in evidentele contabile, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si procedurile interne;
    • Tine evidenta furnizorilor/clientilor, a decontarilor cu acestia, circularizari interne si externe utilizand fisiere excel de evidenta si de reconciliere;
    • Inregistreaza corect si la timp toate documentele si notele contabile privind mijloacele fixe, contractele de leasing financiar;
    • Inregistrarea contabila a cheltuielilor si veniturilor in conformitate cu procedurile interne si respectand legislatia in vigoare, inclusiv inregistrare impozite si taxe;
    • Aloca pe centre de cost tranzactiile si operatiunile contabile pe care le gestioneaza;
    • Inregistrarea extraselor de cont, deconturilor de cheltuieli alocate;
    • Asigura suport pentru intocmirea balantei de verificare, bilantului, si a declaratiilor fiscale;
    • Intocmirea de diverse rapoarte financiare, utilizand date extrase din sistemul contabil si rapoarte operationale;
    •Isi insuseste si respecta politicile financiar- contabile si de control intern ale companiei precum si alte proceduri existente la nivelul companiei;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (7)