Consilier Portofoliu Clienti - TIMISOARA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Portofoliu Clienti - TIMISOARA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 22.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Tu esti candidatul ideal daca:
    - Ai abilitati de comunicare si negociere;
    - Ai cunostinte bune de operare pe calculator - lucrul cu MS Office si capacitatea de a invata o aplicatie noua;
    - Esti orientat catre rezultate si te poti adapta usor la schimbare;
    - Reactionezi rapid si poti gasi solutii optime in situatii de criza; ai rabdare si rezistenta la stres;
    - Ai experienta în domeniul relatiilor cu clientii, vanzare directa si minim 6 luni in operatii cu numerar/de casa si contabilitate primara - reprezinta un avantaj;
    - Esti motivat sa iti perfectionezi abilitatile de vanzare.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci?
    - Sa identifici nevoile specifice fiecarui client;
    - Sa promovezi si sa vinzi servicile companiei;
    - Sa asiguri gestiunea si cresterea portofoliului de clienti prin realizarea targetelor de vanzari, administrarea operationala eficienta a magazinului;
    - Sa atingi obiectivele de vanzare stabilite prin prezentarea proactiva si oferirea de suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti;
    - Sa sprijini rezolvarea sesizarilor clientilor si te asiguri că solicitările sunt rezolvate;
    - La solicitarea clienţilor verifici facturile şi situaţia plăţilor; soluţionezi cazurile în care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte;
    - Sa administrezi corect si riguros numerarul incasat, esti responsabil de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor;
    - Sa executi operatiuni de contabilitate primara.

    Alte informatii

    Ce oferim?
    • Un venit compus din salariu fix plus comisioane în funcţie de valoarea şi volumul vânzărilor;
    • Training şi programe de dezvoltare continuă;
    • Construire plan de carieră, şanse reale de promovare;
    • Posibilitatea de a lucra într-o companie multinaţională stabilă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (34)