Expert Imbunatatire Procese

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    BCR, o super echipa!

    In echipa BCR, oportunitatile profesionale disponibile sunt la fel de impresionante ca si portofoliul nostru extensiv de produse si servicii. Suntem scoala de banking pentru tinerele talente. Suntem rampa de lansare pentru spiritele curajoase si inovatoare. Si incununam cu succes cariere deja consacrate.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    -Pentru a performa in acest rol, ai nevoie de:
    -Studii universitare economice/IT/ tehnice
    -Experiente de minimum 2 ani in initiative de imbunatatire procese, din care minimum 1 an in activitati de institutii financiar bancare

    -Cunostinte aditionale :
    -Li mba engleza-nivel avansat
    -Certificarea Six Sigma- Green/Black Belt este recomandata
    -Cunostinte tool-uri de raportare

    Responsabilitati

    -Pregateste documentatia intalnirilor cu management-ul pentru a identifica asteptarile din partea initiativei, pentru a stabili perimetru, obiectivele, KPI si resursele necesare initiativei.
    -Ofera suport pentru a asigura alocarea corespunzatoare a resurselor cu suport din partea responsabilului initiativei.
    -Actioneaza ca facilitator de suport in in workshop-urile de AS IS.
    -Realizeaza activitatile de colectare date si de efectuare a calculelor (timp, rework, volum de munca).
    -Determina si formalizeaza impreuna cu stakeholderii principali ai procesului, cauzele primare ale slabiciunilor procesului asa cum au fost identificate in workshop-urile de AS IS.
    -Realizeaza design-ul fluxurilor de process TO BE, formalizeaza si impartaseste managementului problemele si solutiile propuse pe baza analizelor de proces si analizelor statistice (in cazul in care datele sunt disponibile)
    -Actioneaza cu rol de suport in alinierea proceselor TO BE cu toti stakeholderii.
    -Participata in intalnirile ce au drept scop informarea managementului bancii cu privire la evolutia initiativei BPR.
    -Pregateste materialele de suport pentru intalnirile cu stakeholderii.
    -Realizeaza planul high level de implementare BPR cu managerii responsabili.
    -Transfera documentatia de process catre managerii de proiect si ofera suport in livrarea implementarilor