Specialist Planificare si Coordonare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Planificare si Coordonare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2016
    Scurta descriere a companiei

    BCR, o super echipa!

    In echipa BCR, oportunitatile profesionale disponibile sunt la fel de impresionante ca si portofoliul nostru extensiv de produse si servicii. Suntem scoala de banking pentru tinerele talente. Suntem rampa de lansare pentru spiritele curajoase si inovatoare. Si incununam cu succes cariere deja consacrate.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.



    Cerinte

    -Studii superioare de lunga durata: economice
    -Vechime in specialitate de minimum 4 ani in coordonare proiecte / domeniul financiar / administrare bugete
    -Limbi straine: Engleza avansat
    -Cunostinte aprofundate despre banca
    -Cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii
    -Cunostinte generale despre produsele si serviciile bancii si ale Grupului / toate produsele si serviciile bancare
    -Cunostinte economice si financiare
    -Cunostinte privind administrarea bugetelor
    -Analiza cerintelor clientilor
    -Cunostinte despre piata bancara
    -Cunostinte IT: MS Word, MS Excel, MS Project, PowerPoint

    Responsabilitati

    -Coordoneaza proiectele desfasurate in cadrul biroului, gestionand interdependentele de tip financiar, resursele implicate, scopul proiectelor, alinierea la strategii, etc (ex. alinierea proiectelor de investitii cu cele specifice de intretinere / reparatii cladiri);
    -Urmareste desfasurarea proiectelor si actioneaza ca persoana de legatura intre echipele de proiect;
    -Monitorizeaza in mod activ cele mai importante aspecte ale proiectelor, inclusiv aspectele financiare si de personal pentru a asigura incadrarea proiectelor in buget si timp;
    -Monitorizeaza livrarea la timp a proiectelor, informeaza managerii de proiect atunci cand apar probleme si initiaza masuri de corectie daca este cazul;
    -Genereaza rapoarte ad-hoc, contribuie la analiza deciziilor;
    -Analizeaza variatiile bugetelor proiectelor;
    -Inregistreaza si urmareste datele in bazele de date aferente proiectelor in derulare;
    -Monitorizeaza si analizeaza costurile actuale fata de bugetul aprobat al proiectului si notifica managerii de proiect despre variatiile aparute;
    -Dezvolta rapoarte si elaboreaza prezentari pentru proiectele urmarite si pentru alte solicitari;