Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Corporate Committees Planner
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Corporate Committees Planner active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.09.2016 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Căutăm o persoană organizată, diplomată și responsabilă pentru a se alătura unui proiect de mare anvergură. Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
Cunoștinte foarte bune de limba franceză și engleză (minim B2);
Experiență relevantă într-un domeniu administrativ sau conex;
Atenție la detalii și capacitate de sinteză;
Foarte bune abilități de comunicare;
Capacitate de organizare și prioritizare a task-urilor alocate;
Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office);
Disponibilitate la deplasări în țară și în străinătate.
Principalele responsabilități în calitate de Corporate Committees Planner vor fi:
Organizarea întâlnirilor grupurilor de lucru și gestionarea tuturor aspectelor administrative asociate acestora;
Completarea și ținerea minutelor ședințelor de comitete, și transmiterea lor către cei interesați;
Asigurarea unei comunicări optime între membrii grupului de lucru;
Gestionarea bugetelor referitoare la organizarea ședințelor de lucru și a altor evenimente specifice;
Însoțirea membrilor grupului de decizie în deplasările în țară și străinătate;
Elaborarea și redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice și, bineînțeles, a altor documente și situații cerute de management;
Preluarea, înregistrarea și arhivarea informațiilor și a documentelor prezentate în ședințe, cu accent pe păstrarea confidențialității acestora;
Asigurarea transmiterii diferitelor documente prin poștă, fax sau e-mail.
Beneficii:
Formare în cadrul companiei și la nivel internaţional;
Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Board Assistant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la