Analist Salarizare Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist Salarizare Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Chisinau
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană interesată să facă parte dintr-un proiect în plin proces de dezvoltare la nivel național și internațional.



    Dacă spiritul de inițiativă și entuziasmul te definesc, așteptăm cu interes candidatură ta!



    Implică-te în constituirea unei noi echipe de succes la sediul nostru din Chișinău!



    Candidatul ideal:
    - Experinṭă de lucru relevantă în sfera salarizării (minim 3 ani);
    - Cunostinṭe de limbă franceză la nivel mediu (minim B1);
    - Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office -Word, Excel;
    - Capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importantă și urgentă;
    - Capacitate de sinteză și spirit analitic;
    - Flexibilitate;
    - Disponibilitate de deplasare in București pentru perioada de formare.

    Responsabilitati

    Misiuni:
    - Analizează dosarul angajatului pentru a stabili situația acestuia înaintea angajării; 
    - Verifică corectitudinea informațiilor referitoare la datele personale ale angajaților; 
    - Asigură înregistrarea și verificarea informațiilor în programele puse la dispoziție de către client, în vedrea realizării statelor de plată de la sfârșitul lunii, pentru angajații clientului; 
    - Calculează compensațiile atribuite salariaților că urmare a concedierii sau întreruperii contractului individual de muncă, în conformitate cu legislația în vigoare și prevederile 
    Contractului Colectiv de muncă; 
    - Verifică stadiul concediilor medicale ale salariaților și înregistrează datele, astfel încât să se realizeze demersurile administrative obligatorii, în termenele prevăzute; 
    - Participă la managementul calității având o contribuție activă la ameliorarea procedurilor 
    interne ale departamentului.

    Alte informatii

    Beneficii: 


    -Mediu de lucru internațional, dinamic, interactiv cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională; 
    -Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial; 
    -Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid