Receptioner hotel

Angajator: RIN Hotels
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    RIN Hotels te invită să te alături celei mai bune echipe din industria ospitalităţii.
    Ai şansa să lucrezi alături de oameni profesionişti, într-un mediu stabil, în continuă dezvoltare care îţi oferă numeroase satisfacţii profesionale. Cu o vechime de doisprezece ani în industria ospitalieră, lanţul hotelier RIN reprezintă o opţiune excelentă pentru cei care aleg Bucureştiul ca destinaţie turistică sau pentru afaceri.

    Cerinte

    Limba engleza obligatorie – nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj)
    Experienta in utilizarea programului de gestiune hoteliera Opera reprezinta un avantaj
    Abilitati de comunicare excelente
    Atentie la detalii
    Proactivitate
    Orientare spre client
    Experienta anterioara in industria hoteliera/receptie/relatii clienti

    Responsabilitati

    Promoveaza serviciile companiei in randul potentialilor clienti
    Realizeaza procesele de check in si check out
    Pregateste primirea oaspetilor colaborand cu alte departamente
    Desemneaza camerele, verifica completarea formularelor de cazare si modul de plata
    Informeaza corect si clar oaspetii in legatura cu serviciile oferite de hotel
    Efectueaza rezervari de mese la restaurant, bilete la spectacole, etc
    Transmite si/sau primeste mesaje prin fax, telefon, etc
    Se ocupa de obiectele anuntate ca fiind pierdute actionand prompt in vederea recuperarii lor
    Sorteaza si aranjeaza cheile camerelor la locurile potrivite si verifica permanent
    Concordanta dintre situatia camerelor libere si existenta cheilor la aceste camere
    Claseaza fisele de inregistrare ale oaspetilor dupa numarul camerei, arhivandu-le dupa data
    Efectueaza operatiuni de casa, calculeaza facturile, incaseaza contravaloarea serviciilor
    Rezolva prompt si cu discretie diferite situatii particulare sau reclamatii ale clientilor
    Se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii turistilor

    Alte informatii

    Beneficii:

    - oportunitati de dezvoltare profesionala
    - lucrul intr-o echipa tanara
    - o masa asigurata/ zi
    - reduceri acces Body-Art Wellness Club

    Postul disponibil este pentru RIN GRAND HOTEL (Soseaua Vitan Barzesti, nr. 7D)