Recruiting Specialist

Angajator: PROFI ROM FOOD
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 30.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Cautam oameni buni pentru joburi bune!

    Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
    Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
    Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
    Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
    Nu vindem doar produse, cream experiente.
    Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru

    Rețeaua de supermarketuri PROFI este prezentă în toate cele 41 de județe și municipiul București, operând cu magazine în format Standard, City și Loco, acesta din urmă fiind formatul in care PROFI, primul retailer care se adrezează consecvent zonelor rurale, se prezintă în astfel de zone. Cu peste 9000 de angajați la începutul lui 2016, la care se vor adauga încă cel puțin 2000 pâna la sfârșitul anului, PROFI reprezinta unul dintre marii angajatori din România.


    Suntem organizatia care sustine candidatii ambitiosi, care doresc sa-si dezvolte cariera indrumati de adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi, care apreciaza performanta.


    Cerinte

    Ability to handle several recruitment projects in a timely and effective manner, excellent and professional communication and interpersonal skills, able to work independent and in a team also. Detail-oriented and excellent organizational skills. Active listening skills. Proficiency with social media and internet search skills. Strong MS computer skills required, fluency in English.

    Responsabilitati

    Recruits, screens, interviews and refers the most qualified applicants to fill head quarter job vacancies.
    Position overview
    Provides instruction to and assists hiring managers and applicants throughout the employment process. Collaborates with hiring managers to define recruitment criteria. Determines which applicants are most qualified for specific positions and refers applicants for interviews. Gathers job related information from applicants and conducts interviews. Improves organizational recruiting efforts by developing long range recruiting strategies, attending recruiting events, developing recruiting materials, and maintaining recruitment contacts to increase the pool of qualified applicants for specific positions.