Consilier Client Retail - Full Time- Perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Consilier Client Retail - Full Time- Perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.03.2016
    Remote work: On-site


    Responsabilitati specifice:

    • Promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor/ofera consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile in respectivul tip de unitate
    • Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii prin activitate de vanzari incrucisate
    • Asigura atragerea si pastrarea clientilor prin oferirea de consiliere si servicii conform standardelor de calitate ale bancii
    • Urmareste si actioneaza in scopul realizarii tintelor individuale si ale unitatii  
    • Realizezaza sarcinile si obiectivele, conformandu-se reglementarilor legale si interne
    Cerinte post:

    Studii superioare de lunga durata economice/juridice/tehnice si cursuri de specialitate in domeniul bancar sau superioare de scurta durata: economice/ liceu :economic/alt profil si cursuri specializare bancara
    Experienta profesionala minima in domeniu: 1 an, din care in institutii financiar-bancare  6 luni
    Limba strainaEngleza - mediu

    Cunostinte tehnice si de afaceri:
    • Produsele si serviciile oferite de banca si subsidiare
    • Familiarizat cu politica bancii privind promovarea si vanzarea produselor si serviciilor de retail  
    • Cadrul legal aferent domeniului bancar (standarde, instructiuni si reglementari specifice activitatii: standardele de cunoastere a clientului, procedura privind prevenirea activitatii de spalare a banilor)
    • Procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii  
    • Tehnici de comunicare si negociere
    • Aplicatiile IT specifice domeniului de activitate  
    Aptituni: 
    • Capacitate de comunicare persuasiva
    • Capacitate de decizie
    • Abilitati de vanzare
    • Abilitate de negociere
    • Initiativa
    • Capacitate de analiza in evaluarea informatiilor
    • Capacitate de asimilare a noilor cunostinte
    • Spirit de observatie
    • Gandire logica, rapiditate
          Atitudini:
    • Responsabilitate
    • Intelegerea afacerii  
    • Orientare catre client  
    • Orientare catre rezultate
    • Abilitate relationala si capacitate de adaptare
    • Spirit de echipa
    • Determinare in atingerea scopurilor si obiectivelor
    • Receptivitate la nou
    • Auto-control in situatii de stress

       

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>