IT Customer Care Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nestle Romania active.


Vezi toate job-urile IT Customer Care Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Nestle Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla. 

    Cerinte

    • +2 ani experienta in suport IT sau Service Desk
    • Cunostinte fundamentale IT
    • Abilitati analitice si de solutionare a problemelor
    • Orientare catre client
    • Concentrare catre rezultate
    • Abilitati de comunicare, exprimare clara, scris si vorbit
    • Limba engleza fluent
    • Putere de decizie si evaluare
    • Atentie la detalii si capacitatea de a-si organiza activitatea dupa prioritati

    Responsabilitati

    • Inregistreaza si monitorizeaza in sistemul de ticheting utilizat de Service Desk (Service Manager) toate incidentele si solicitarile receptionate din partea utilizatorilor de sisteme informatice.
    • Asigura rezolvarea incidentelor/solicitarilor receptionate din partea utilizatorilor si introduce detalii legate de modul de solutionare in Service Manager, la inchiderea tichetelor.
    • Asigura escaladarea incidentelor sau solicitarilor in conformitate cu cerintele de business.
    • Colaboreaza cu alte echipe de suport IT (interne sau externe) pentru solutionarea problemelor utilizatorilor, ofera informatiile in timp util.
    • Informeaza utilizatorii despre stadiul in care se afla incidentele/solicitarile aflate in lucru (deschise).
    • Comunica utilizatorilor modificarille legate de disponibilitatea sistemelor: intreruperi planificate sau ad-hoc.
    • Contribuie la gasirea de solutii, ce, ulterior vor fi incluse in baza de date de cunostinte.
    • Acorda suport pe Nivelul 1 pentru intreaga infrastructura IT.
    • Ofera training pentru utilizarea sistemelor IT.
    • Asigura instalarea/mentenanta sistemului de operare pe sistemele Laptop si Desktop.
    • Configureaza sistemele de SFA folosite in companie.
    • Asigura implementarea procesului de management al licentelor software pentru aplicatiile achizitionate local.
    • Mentinerea la zi a inventarului de echipamente IT din aria de responsabilitate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Nestle Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Nestle Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (785)