IT Customer Care Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nestle Romania active.Vezi toate job-urile IT Customer Care Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nestle Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.03.2016 |
Remote work: | On-site |
La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla.
Cerinte
• +2 ani experienta in suport IT sau Service Desk
• Cunostinte fundamentale IT
• Abilitati analitice si de solutionare a problemelor
• Orientare catre client
• Concentrare catre rezultate
• Abilitati de comunicare, exprimare clara, scris si vorbit
• Limba engleza fluent
• Putere de decizie si evaluare
• Atentie la detalii si capacitatea de a-si organiza activitatea dupa prioritati
• Inregistreaza si monitorizeaza in sistemul de ticheting utilizat de Service Desk (Service Manager) toate incidentele si solicitarile receptionate din partea utilizatorilor de sisteme informatice.
• Asigura rezolvarea incidentelor/solicitarilor receptionate din partea utilizatorilor si introduce detalii legate de modul de solutionare in Service Manager, la inchiderea tichetelor.
• Asigura escaladarea incidentelor sau solicitarilor in conformitate cu cerintele de business.
• Colaboreaza cu alte echipe de suport IT (interne sau externe) pentru solutionarea problemelor utilizatorilor, ofera informatiile in timp util.
• Informeaza utilizatorii despre stadiul in care se afla incidentele/solicitarile aflate in lucru (deschise).
• Comunica utilizatorilor modificarille legate de disponibilitatea sistemelor: intreruperi planificate sau ad-hoc.
• Contribuie la gasirea de solutii, ce, ulterior vor fi incluse in baza de date de cunostinte.
• Acorda suport pe Nivelul 1 pentru intreaga infrastructura IT.
• Ofera training pentru utilizarea sistemelor IT.
• Asigura instalarea/mentenanta sistemului de operare pe sistemele Laptop si Desktop.
• Configureaza sistemele de SFA folosite in companie.
• Asigura implementarea procesului de management al licentelor software pentru aplicatiile achizitionate local.
• Mentinerea la zi a inventarului de echipamente IT din aria de responsabilitate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Experience Specialist with German (Hybrid) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (785) |
Raporteaza eroarea la