Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Tehnician NOC, 1st Line Support
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.Vezi toate job-urile Tehnician NOC, 1st Line Support active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vodafone Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.11.2017 |
Remote work: | On-site |
Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.
De ce Vodafone?
• Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
• Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
• Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
• Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
• Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.
Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.
- Studii medii terminate (BAC)
- Profil tehnic (inclinatii tehnice)
- Limba germana, nivel mediu
Monitorizare retea
- Monitorizeaza in regim 24/7 Retelele 2G, 3G si 4G folosind aplicatii specifice (Temip, Comarch, Netcool, OSS, NMS, etc.) si asigura o investigare initiala a alarmelor pentru identificarea si tratarea problemelor din aceste retele
Tratare alarme si Escalare
- Investigheaza alarme uzuale pe diferite echipamente din retelele 2G, 3G si 4G de Access Radio sau Core si din reteaua de transport (tehnologii SDH, DWDM, ATM, IP, etc.)
- Gestioneaza si escaleaza incidentele de securitate catre SOC (Security Operation Center)
- Dispecerizeaza inginerii de teren si contractorii in situatiile in care este nevoie de interventie locala; urmareste incidentul pana la rezolvarea lui definitiva
- Escaleaza problemele tehnice complexe catre Back Office in vederea solutionarii rapide
- Utilizeaza aplicatii de tichetare pentru dispecerizarea personalului de teren in vederea rezolvarii alarmelor
- Comunica cu furnizorii locali de utilitati (energie electrica, linii de telecomunicatii inchiriate)
Notificare
- Notifica evenimentele in timpul agreat si transmite informatiile necesare rezolvarii incidentelor catre Back Office
• Salariu competitiv
• Bonus de performanta
• Bonus pentru programul in ture
• Pregatire la locul de munca, prin training specializat
• Materiale si documentatie
• Soft performant pentru a-ti usura munca
• Ambianta placuta.
• Posibilitatea de avansare
- Durata timpului de munca de 8 ore / zi, 40 ore / saptamana, 5 zile pe saptamana
- Programul poate presupune lucrul in ture, asigurand supervizarea si intretinerea non-stop (24 de ore din 24) a retelei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Technical Analyst Support-Graduate Program - Oracle Aplica fara CV | |
Tech Support Tier 1 - Bucuresti Aplica fara CV | |
Support specialist with German-Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (32) |
Raporteaza eroarea la