Angajam Operatori Call Center pentru o companie de telefonie mobila

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance Romania este o parte a Teleperformance Group, unul dintre liderii mondiali pe piata serviciilor de contact center externalizate.
    62 de tari, 270 centre de contact si peste 175.000 de angajati, sunt doar cateva cifre care arata dezvoltarea si dinamica Grupului Teleperformance.
    Teleperformance Romania si-a inceput activitatea in 2004, si imediat a devenit lider pe piata serviciilor de call center externalizate. Din 2004 si pana in prezent echipa Teleperformance Romania a crescut, numarand azi mai mult de 500 de persoane care furnizeaza servicii pentru principalii jucatori de pe piata romaneasca, din diverse domenii precum: banci, societati de asigurari si operatori de telecomunicatii.
    Sa fi angajat al Teleperformance Romanaia insemana sa faci parte dintr-un grup dinamic si multicultural unde esti incurajat inca de la bun inceput sa-ti exploatezi potentialul la maxim

    Cerinte

    - Persoana comunicativa, activa, dinamica, cu initiative, dornica de a invata rapid;
    - Studii medii- diploma de Bacalaureat;
    - Cunostinte limba engleza (nivel mediu) ;
    - Spirit de echipa, seriozitate, punctualitate si flexibitate fata de locul de munca;
    - Cunostinte operare calculator ( MS Windows, MS Office, Internet Explorer � nivel mediu) ;
    - Experienta anterioara este un avantaj.

    Responsabilitati

    In functie de aptitudinile fiecaruia, candidatii, vor fi directionati catre unul din cele 2 departamente:

    - Customer Support : preluarea apelurilor si oferirea informatiilor catre clienti
    - Tele-marketing/vanzari: promovarea si vanzarea prin telefon a produselor si serviciilor companiei.

    Beneficii:

    - pachet salarial fix+ bonuri de masa+ decont transport
    - bonusuri in functie de realizari
    - perioada de training platita
    - participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora iti poti perfectiona cunostintele si dezvolta noi abilitati
    - perfectionare profesionala continua prin lucrul efectiv alaturi de o echipa de profesionisti