Customer Experience Responsible

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Experience Responsible active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    • University degree in Marketing or related field
    • Min 3 years of experience in organizing field programs and events
    • Experience in solving customers issues
    • Experience in BTL/ agency represents a plus
    • Inquisitive personality and outside the box thinking
    • Outstanding communication skills written and spoken
    • Fluent in English and computer proficiency

    Responsabilitati

    • Implements actions related to collecting and acting upon customers feedback
    • Reports all obtained data for evaluation, aiming to identify future satisfaction level improvements
    • Acts as the first point of contact for all customer related issues/complaints
    • Offers support in the implementation of projects related to communication and to achieving a higher degree of customer centricity in the organization
    • Proposes and executes B2B loyalty programs across all segment for customers and influencers: events, workshops, plant visits, sites visit, experience exchanges, conferences

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (77)