Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase: BUCURESTI;
    Actualizat la: 17.02.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Cerinte:

    - Experienta anterioara de lucru;
    - Aptitudini generale de lucru cu computerul, experienta in lucru cu aplicatiile MS Office;
    - Bune aptitudini de comunicare;
    - Capacitatea de analiza;
    - Orientare catre client;
    - Flexibilitate si capacitate de adaptare;
    - Cunostinte avansate de limba engleza.

    Responsabilitati

    - Efectueaza activitati administrative pentru eficientizarea timpului de lucru al managerului;
    - Este la curent cu agenda de lucru al managerului si este responsabil de respectarea activitatilor din agenda;
    - Preia si repartizeaza corespondenta in cadrul firmei;
    - Tehnoredactarea documentelor elaborate de conducere;
    - Asigurarea legaturilor telefonice din interiorul si exteriorul organizatiei;
    - Asigura protoculul in cadrul firmei;
    - Trasmite informatii catre clienti cu privire la activitatea si programul companiei.

    Beneficii :

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile;
    - Expunere la o cultura unei companii multionationale, care asigura un mediu profesionist de lucru;
    - Cursuri de formare profesionala;
    - Team- building-uri.

    Cod Anunt: 180116AMM