Master Data - Limba Rusa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Master Data - Limba Rusa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.03.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Acest post are raspunderea de a oferi analize calitative catre managementul de vanzari si rapoarte pentru sustinerea deciziilor de afaceri pentru companie si alinierea la obiectivele activitatii comerciale.

    Cerinte:

    - Cunostinte avansate de limba engleza si de limba rusa;
    - Aptitudini foarte bune de lucru cu computerul, experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word, PowerPoint, Visio si Access;
    - Cunostinte de baza de asistenta si support vanzari/clienti;
    - Foarte bune aptitudini de comunicare si orientare catre client;
    - Capacitate de analiza si luare de decizii in timp rapid;
    - Capacitate de invatare si adaptare rapida la schimbare de procese;
    - Capacitatea de a lucra bine in echipa, dar si individual;
    - Motivat si orientat spre obtinerea de rezultate;
    - Flexibil si sa se adapteze usor mediului de lucru;
    - Initiativa si capacitatea de a dezvolta solutii;
    - Capacitatea de a lucra in conditii de stress si de a respecta termenele limita convenite;
    - Abilitatea de a furniza rezultate de calitate.

    Responsabilitati

    - Efectueaza activitati administrative in numele persoanelor din departamentul vanzari din diferite regiuni in cadrul regiunii EMEA, la delegarea acestuia sau in cadrul proceselor predefinite;
    - Coordoneaza procesele existente de administrare a vanzarilor prin crearea si modificarea inregistrarilor in baza de date SalesForce.com, NCRF, MyComp, MDCP;
    - Raspunde de mentinerea la zi a clientilor şi numerele aferente (AMID, Teritoriu, Account) in cadrul bazei de date SalesForce.com, NCRF, MyComp, MDCP si creaza numerele de clienti in numele agentului de vanzari;
    - Participa activ la sesiunile de planificare a structurii bazei de date pentru anumite conturi, contribuie cu rapoarte si analize pentru echipele de vanzari;
    - Revizuieste baza de date de conturi client si monitorizeaza fisierele primate de la echipa de conturi furnizand feedback in legatura cu acuratetea datelor;
    - Conduce initiative la nivel de organizare a conturilor si clientilor sau la nivel de tara, revizuind in mod recurent bazele de date;
    - Propune solutii de imbunatatire a procesului, a toolurilor si a comunicarii intre membrii echipei sau intre echipa si clientii din tari;
    - Este in permanenta la curent cu noile functionalitati din SFDC, MDCP, NCRF, MyComp si se asigura ca aceste schimbari sunt cunoscute si intelese de catre ceilalti colegi, superiori si clienti din tari;
    - Rezolva cazurile de suport in functie de SLA stabilit cu fiecare regiune si se asigura ca orice intarziere este documentata si comunicata in mod corespunzator;
    - Este responsabil/a de comunicarea permanenta cu tara, de procesele care sunt detinute de Sales Operations si ofera consultanta in legatura cu acestea atat echipelor de vanzari cat si Sales Operations din tari;
    - Creare de conturi, mentinerea structurii ierarhice a conturilor si userilor din companie, procesul de mentinere a teritoriilor, support pe implementarea de noi procese si functionalitati si mentinerea bazei de date.


    Beneficii:

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile ;
    - Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru ;
    - Cursuri de formare profesionala ;
    - Team-building-uri.


    Cod Anunt: 181215AI

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    2564 RON NET / luna
    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (128)