Referent logistica (franceza avansat)-IASI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Referent logistica (franceza avansat)-IASI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 26.11.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Avem o echipă tânără și dinamică pentru care căutăm noi colegi.
    Ce iți propunem ? Provocări zi de zi si o formare de 6 luni in Franta!

    Cum am vrea noi să fii :
    Ne dorim, în primul rând, să ai un bun nivel de comunicare în limba franceză( minim nivel B2).
    De asemenea, viitorul nostru coleg ar trebui să aibă experiență în activități administrative, de lucru în Excel și o bună capacitate de organizare și prioritizare.

    Dacă inițiativa, firea dinamică și capacitatea de adaptare te definesc, atunci dorim să te cunoaștem!

    Responsabilitati

    R40102001150
    Colegii mei te vor ajuta să înveți ce înseamnă :
    - sprijinirea colaboratorilor din departamentul logistic în activitățile de zi cu zi (sarcini administrative, trimiterea de e-mail, de urmărire stocuri etc );
    - efectuarea inventarierii săptămânale, cu ajutorul sistemului informatic, a bunurilor de pe platforme, pentru planificarea livrării acestora în magazine ;
    - menținerea unei legături constante cu reprezentanții magazinelor și a platformelor logistice;
    - monitorizarea și analiza statisticilor de vânzări, care ajută la reaprovizionarea magazinelor.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificam dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - pachet salarial motivant ;
    - posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți ;
    - formare în mediul de lucru SAP ;
    - desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi, Sibiu, Suceava, Job national

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Vezi job-uri similare (13)