Credit & Collection Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Credit & Collection Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 23.12.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    Educatie si Experienta:
    • Student sau absolvent de studii superioare
    • Experienta in servicii de credit colectare sau call center este un plus

    Cunostinte Profesionale:
    • Limba engleza - fluent (scris/vorbit)
    • MS Office
    • Cunostiinte de Vantive, Capone

    Competente Specifice:
    • Persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, cu o gandire analitica, orientata pe rigurozitate si gasirea de solutii, intr-un timp scurt si sub presiunea termenelor limita.
    • Orientarea pe client, initiativa si proactivitatea
    • Capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
    • Abilitati de negociere
    • Capacitate de a lua decizii

    Responsabilitati

    Activitatea acestui job se desfasoara 100% la telefon si presupune preluare apeluri de la clientii Orange.

    Obiectivul postului:
    • Preluare apeluri de la clienti cu scopul de a oferi solutii si informatii complete si corecte privind situatia financiara a contului;
    • Monitorizarea traficului clientilor avand risc financiar, in vederea diminuarii acumularii de datorii

    Responsabilitati :
    • Verificarea si monitorizarea traficului clientilor prin analizarea rapoartelor de trafic si luarea masurilor necesare in ceea ce priveste contul clientului
    • Oferirea de informatii si explicatii corecte clientilor, prin intermediul apelurilor date/primite de la clienti, in vederea obtinerii sumelor solicitate
    • Efectuarea de suspendari si reconectari
    • Stabilirea si negocierea conditiilor de plata pentru clientii cu datorii, amanari de plata si plati in rate
    • Monitorizarea si acordarea serviciul roaming
    • Asigurarea si mentinearea nivelul calitativ al serviciilor pentru toate activitatile efectuate
    • Aplicarea procedurilor pentru recuperarea datoriilor de la clienti
    • Optimizarea traficului clientilor prin promovarea de unor optiuni mai bune, specifice abonamentului pe care il au clientii.

    Alte informatii

    Nivelul de cariera: entry
    Tipul contractului : leasing
    Durata contractului: determinata, 6 luni, cu posibilitati de prelungire
    Programul depatamentului: program de luni pana duminca, in ture: L-V 8:00 - 20:00; in week-end 09:00 - 17:00.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI, Sibiu, Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Timisoara,

    Vezi job-uri similare (18)