Reprezentant vanzari Call Center

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Cerinte:

    •Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Companiei.
    •Ofera informatii de calitate clientilor care sunt transferati din IVR pentru a li se face vanzari sau pentru a le rezolva solicitarile de natura comerciala.
    •Contribuie activ in vederea indeplinirii obiectivelor compartimentului respectand standardele de calitate.
    •Să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, de apărare împotriva incendiilor şi protecţiei civile şi măsurile de aplicare a acestora;
    •Să utilizeze aparatura, instrumentarul şi celelalte dotări ale activităţii curente şi de protecţie, potrivit instrucţiunilor tehnice;
    •Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate ale clădirii unde îşi desfăşoară activitatea;
    •Să comunice imediat angajatorului şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
    •Să aducă la cunoştinţă conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
    •Să coopereze cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de lege sau de către autorităţile de profil;
    •Să coopereze cu angajatorul şi/sau autorităţile de profil pentru a permite un mediu de muncă şi condiţii de lucru fără riscuri pentru securitate şi sănătate;
    •Să acţioneze, în conformitate cu procedurile stabilite la locul de muncă, în cazul apariţiei oricărui pericol iminent de incendiu sau altei situaţii de urgenţă;
    •Să furnizeze persoanelor abilitate toate datele şi informaţiile de care are cunoştinţă, referitoare la producerea accidentelor de muncă şi/sau incendiilor.
    •Mediul de lucru presupune solicitare vizuală şi auditivă, utilizarea computerului.



    Responsabilitati

    •Îndeplineşte activităţile specifice de call center :
    •Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Companiei, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul cererilor inregistrate;
    •Participa activ in vanzarea de produse si servicii, urmand procedurile si procesele companiei;
    •Realizeaza planurile de vanzari setate pentru fiecare perioada;
    •Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului.
    •Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor.
    •Isi insuseste in 24 de ore de la informare noile servicii si/sau noile proceduri de lucru.
    •Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/managerului ori de cate ori rezolvarea solicitarilor clientilor depaseste competenta proprie.
    •Participa la toatesesiunilede instruirepentru imbunatatireaperformantelor proprii, se preocupade insusireade noi cunostinte si dezvoltarea abilitatilor.Cunoaste serviciile si produsele Companiei.
    •Respecta cu strictete programul de lucru: inceperea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru setate de superiori in functi de nevoile departamentului.
    •În situaţia în care traficul o impune, se va loga pe modulul stabilit ( Inbound/Outbound ), conform decizieiresponsabilului locului de muncă .
    •Dovedeşte interes în atingerea indicatorilor de performanţă atât la nivel individual, cât şi la nivelul echipei.
    •Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat.
    •În funcţie de evoluţia nevoilor de business din cadrul Companiei, efectuează temporar orice alte activităţi similare, specifice Direcţiei Executive de care aparţine
    •Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Hercules Fusion, CCM, Atlas, KMS, Ghika, Bria);
    •Cunoaşte şi respectă prevederile Legii 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicatiilor electronice şi ale Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţiei a datelor.
    •Cunoaşte şi respectă politica de calitate, obiectivele calităţii pentru Call Center, Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern, Codul de Conduita siValorile companiei.
    •Mentine confidentialitatea datelor cu caracter profesional;
    •Transmite feedback-ul clientilor legat de serviciile si produsele companiei, superiorilor ierarhici, astfel incat imaginea companiei sa nu fie afectata.
    •Transmite feedback superiorilor pentru imbunatatirea proceselor si procedurile companiei, observat in timpul orelor de lucru.

    Alte informatii