Agent Servicii Clienti Full time/Part time

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    Ce cautam?
    O persoana comunicativa, serioasa, perseverenta, cu o atitudine pozitiva si orientata spre cariera, care sa se alature Departamentului de retentie/loializare clienti.

    Responsabilitati

    Care sunt principalele activitati din Departamentul Retenție/Loializare Clienți?

    - Contactarea clienților din baza de date în vederea prezentării noilor oferte și a promoțiilor existente;
    - Promovarea pachetelor de servicii clienților existenți, în vederea loializării acestora;

    Alte informatii

    Ce beneficii iti oferim?

    -Ai un venit lunar motivant, care include salariu fix, bonuri de masa si bonusuri de performanta
    - Participi la training de customer support plătit, 8 ore/ zi, timp de 2 săptămâni;
    - Programul este flexibil si poti opta pentru 4, 6 sau 8 ore;
    - Vei lucra in Pipera, la 2 minute de mers pe jos de statia de metrou Pipera
    - Vei face parte din echipa uneia dintre cele mai mari companii de telecomunicații din lume.
    - Ai sanse reale sa te faci remarcat si sa avansezi in cadrul companiei intr-un timp scurt

    Te asteptam!

    PS: Iti poti lua si prietenii cu tine :)