Specialist servicii clienti Mobil Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist servicii clienti Mobil Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Daca:

    -Ai cel putin studii medii, cu diploma de bacalaureat sau esti student;
    -Esti atras de o cariera in relatia cu clientii;
    -Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor;
    -Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara;
    -Esti o persoana determinata, calma si pozitiva;
    -Detii minime cunostinte de MS Office (email, internet, Word, Excel).


    Responsabilitati

    Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:

    -Vei contacta clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii Telekom, cu scopul de a-i convinge sa ramana in retea;
    -Vei consulta informatiile disponibile în sistemele IT, despre contul clientilor si ofertele disponibile, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
    -In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitării de reziliere si vei propune cele mai bune soluţii pentru a păstra clienţii în reţea;
    -Vei promova produsele şi serviciile companiei in scopul cresterii veniturilor;
    -Vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii si proceduri de lucru;
    -Vei primi suportul supervisor-ului tau de fiecare data cand vei avea nevoie;
    -Vei primi feedback de la supervisor-ul tau privind activitatea desfasurata, astfel incat sa puteti identifica impreuna nevoile tale de training si dezvoltare.


    Ce vei castiga din aceasta experienta:


    -Venituri in functie de performanta ta (salariu fix si comision motivant in functie de rezultatele tale);
    -Pachet de beneficii flexibil, pe care il poti customiza in functie de nevoile tale;
    -Program de lucru flexibil (part time/full time/ture);
    -Traininguri oferite de Telekom, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
    -Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale, care te vor ajuta pe viitor, in cariera ta;
    -Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul Telekom.

    Alte informatii

    Asteptam sa ne trimiti cv-ul tau si sa te cunoastem.

    Adresa de e-mail: myhr_reruitment@telekom.com


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (153)