Specialist servicii clienti Mobil Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist servicii clienti Mobil Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.10.2016 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Daca:
-Ai cel putin studii medii, cu diploma de bacalaureat sau esti student;
-Esti atras de o cariera in relatia cu clientii;
-Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor;
-Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara;
-Esti o persoana determinata, calma si pozitiva;
-Detii minime cunostinte de MS Office (email, internet, Word, Excel).
Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:
-Vei contacta clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii Telekom, cu scopul de a-i convinge sa ramana in retea;
-Vei consulta informatiile disponibile în sistemele IT, despre contul clientilor si ofertele disponibile, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
-In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitării de reziliere si vei propune cele mai bune soluţii pentru a păstra clienţii în reţea;
-Vei promova produsele şi serviciile companiei in scopul cresterii veniturilor;
-Vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii si proceduri de lucru;
-Vei primi suportul supervisor-ului tau de fiecare data cand vei avea nevoie;
-Vei primi feedback de la supervisor-ul tau privind activitatea desfasurata, astfel incat sa puteti identifica impreuna nevoile tale de training si dezvoltare.
Ce vei castiga din aceasta experienta:
-Venituri in functie de performanta ta (salariu fix si comision motivant in functie de rezultatele tale);
-Pachet de beneficii flexibil, pe care il poti customiza in functie de nevoile tale;
-Program de lucru flexibil (part time/full time/ture);
-Traininguri oferite de Telekom, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
-Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale, care te vor ajuta pe viitor, in cariera ta;
-Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul Telekom.
Asteptam sa ne trimiti cv-ul tau si sa te cunoastem.
Adresa de e-mail: myhr_reruitment@telekom.com
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
CONSULTANT JUNIOR PENTRU AUR DE INVESTITII SI VALUTA - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Consilier vanzari energie si servicii - Mall Baneasa Bucuresti Aplica fara CV | |
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (153) |
Raporteaza eroarea la