Agent Servicii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Agent Servicii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.08.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    CERINTE:

    Educatie:

    Studii medii/superioare

    Experienta:

    in vanzari, retentie si relatii cu clientii

    Cunostinte PC: MS Office


    Competente / Abilitati:

    Abilităţi de negociere şi vânzare,
    Abilităţi de comunicare,
    Abilităţi de ascultare activa,
    Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă,
    Capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă,
    Autocontrol,
    Stabilitate emoţională,
    Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru
    Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
    Dedicare pentru rezolvarea solicitarilor clienţilor;

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI:

    1.Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul cererilor inregistrate 2.
    2.Raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor prin intermediul mediilor online;
    3.Asigura suport clientilor care acceseaza site-urile companiei in vederea finalizarii proceselor de achizitionare produse/servicii;
    4.Verifica tranzactiile efectuate prin intermediul site-urilor;
    5.Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii sesizarilor/solicitarilor;
    6.Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
    7.Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
    8.Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
    9.Transmite sefului ierarhic orice sugestie, remarca, opinie, ce ar putea fi in avantajul clientului, in vederea continuarii contractului;
    10.Indeplineste alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.



    Alte informatii

    BENEFICII:

    Bonusuri in functie de performanta

    Training

    Posibilitati de dezvoltare profesionala

    Activitate intr-o echipa tanara si dinamica

    Alte compensatii si beneficii


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (212)