Agent servicii clienți cu limba italiană - Iași
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Conduent active.Vezi toate job-urile Agent servicii clienți cu limba italiană - Iași active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Conduent |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.11.2015 |
Remote work: | On-site |
Former Xerox Customer Care Services, as well as other former Xerox Services companies, will continue its activities as Conduent, Inc. The name Conduent is inspired by the new company’s expertise in connecting clients and their constituents through seamless transactions in areas such as customer care, transportation solutions, and healthcare payer and provider services.
Conduent will continue to work as an extension of our clients’ business, enabling millions of interactions every day – such as processing toll payments or medical claims, disbursing public assistance funds or addressing a customer care concern. We will deliver these transactions at massive scale, anytime and anywhere, yet ensure each one is flawless, personalized and secure. As an independent company, we will carry forward the values and culture of innovation, diversity and integrity from Xerox along with our established expertise in transaction-intensive processes, analytics and automation to help improve the satisfaction and loyalty of your patients, commuters, consumers or employees.
Bune abilități de comunicare în limba italiană
Capacitatea de a asimila informații într-un timp scurt
Persoană analitică și orientată spre atingerea rezultatelor
Capacitatea de a interacționa cu clienții
Capacitatea de gestiune a obiecțiilor
Capacitatea de a se adapta
Rezistență la stres
Atitudine pozitiva
Cunoștiinte de utilizare a PC-ului
Experiența in domeniu reprezintă un avantaj
Gestionarea cerințelor clienților în apelurile inbound
Furnizarea de informații asupra produselor și serviciilor
Gestionarea și rezolvarea apelurilor cu caracter de reclamație
Gestionarea apelurilor de asistență pentru probleme de internet/voce
Gestionarea mai multor activități în același timp ( accesarea softurilor specifice și completarea de date în timpul conversației cu clientul)
Beneficii:
Transport dedicat gratuit, dus – întors Vaslui - Iași
Pachet salarial motivant
Bonuri de masă
Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
Sistem de evaluare periodică pe baza performanțelor
Asigurare de viață și abonament medical privat
Formare inițială și formare continuă
Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, formare periodică, feedback și coaching din partea responsabililor direcți
Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă
Pentru detalii suna la 0748 013 784 ; 0740 049 087
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Manager with French Aplica fara CV | |
Customer Services Senior Agent with Spanish Aplica fara CV | |
Customer Services Agent with Spanish Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (508) |
Raporteaza eroarea la