Migliora il tuo italiano @ Vodafone

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Intelligent Solutions (_VOIS) active.


Vezi toate job-urile Migliora il tuo italiano @ Vodafone active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Intelligent Solutions (_VOIS)
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 18.05.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    _VOIS (Vodafone Intelligent Solutions) is a strategic arm of Vodafone Group Plc, creating value and enhancing quality and efficiency across 28 countries, and operating from 6 locations: Albania, Egypt, Hungary, India, Romania, and the UK.

    Over 26,000 highly skilled individuals are dedicated to being Vodafone Group’s partner of choice for talent, technology, and transformation. We deliver the best services across IT, Care, Business Intelligence Services, HR, Finance, Supply Chain, HR Operations, and many more. Established in 2006, _VOIS has evolved into a global, multi-functional organisation, a Centre of Excellence for Intelligent Solutions focused on adding value and delivering business outcomes for Vodafone.

    _VOIS is proud to be an Equal Employment Opportunity Employer. We celebrate differences and we welcome and value diverse people and insights. We believe that being authentically human and inclusive powers our employees’ growth and enables them to create positive impact for themselves and society. We do not discriminate based upon age, colour, gender (including pregnancy, childbirth, or related medical conditions), gender identity, gender expression, and national origin, race, religion, sexual orientation, status as an individual with a disability, or other applicable legally protected characteristics.

    Cerinte

    Esti candidatul ideal daca ai:

    - cunostinte medii de limba italiana (nivel B1);
    - abilitați foarte bune de comunicare;
    - entuziasm și spirit de echipă;
    - atenție la detalii;
    - disponibilitate pentru un program flexibil (part-time sau full-time);
    - abilitați foarte bune de utilizare a calculatorului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
    - experiența în industria BPO/ Customer Support reprezintă un plus.

    Responsabilitati

    Responsabilitățile rolului:

    - Acționează ca prim punct de contact în relația cu clienții și oferă suport la solicitările acestora referitoare la serviciile și produsele disponibile pentru abonții Vodafone cât și pentru utilizatorii de cartele prepay;
    - Preia apelul clientului și stabilește obiectivul/ scopul acestuia;
    - Pastrează pe toata durata apelului o abordare politicoasă, profesionistă și deschisă spre a oferi suport;
    - Asculta clientul în mod activ;
    - Gestionează eficient și eficace apelul prin oferirea celor mai bune soluții si informații;
    - Identifică nevoi secundare (sau neverbalizate) și incearcă să ofere plus-valoare clientului;
    - Redirecționează apelurile către superiorii direcți (escalare) sau către departamentele tehnice (root calls);
    - Gestionează în mod echilibrat beneficiile, atât pentru client, cât și pentru companie;
    - Informează clientul pe toata durata apelului despre acțiunile efectuate;
    - Verfica dacă fiecare client a ințeles informațiile furnizate;
    - Explică în mod clar detaliile etapelor urmatoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    2000 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (9)