Coordonator Echipa Analiza Tehnica Business Intelligence

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Coordonator Echipa Analiza Tehnica Business Intelligence active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce iti trebuie:
    *Educatie: Studii de specialitate in domeniul IT / Economic;
    *Vechime: minim 5 ani, din care 3 ani in IT (departament responsabil de solutii BI / DWH) si in aria financiar bancara;
    *Cunostinte de limba Engleza avansat;
    *Cunostinte despre sectorul bancar si produse bancare;
    SQL nivel mediu;
    *Intelegerea proceselor de management al informatiei, procese de analiza si tehnici de modelare;
    *Cunostinte cu privire la modele standard (modelare fizica si logica );
    *Experienta in procesul de implementare a aplicatiilor precum si a metodologiilor de asigurare a calitatii;
    *Experienta in coordonarea echipelor si/sau management de proiect in scopul indeplinirii scopului cu respectarea indicatorilor stabiliti;
    *Experienta anterioara in design, definire de solutii in aria de BI / Data Warehouse;
    *Experienta cu solutii de raportare si solutii de management meta date;
    *Abilitati dovedite in managementul personalului si recrutare;
    *Experienta in medii complexe in ceea ce priveste volumul de date reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Rolul tau:
    *Vei asigura organizarea, coordonarea, controlul si evaluarea echipei subordonate in ceea ce priveste activitatile de mentenanta model de date, design si definire specificatii tehnice precum si strategia solutiilor BI din aria de responsbilitate (cerinte initiate in aria retail, corporate, operatiuni).

    Ce vei face:
    *Coordonezi activitatea echipei de analiza tehnica asigurand estimarea corecta, planificarea, definirea, specificarea, implementarea si documentarea livrabilelor;
    *Realizezi design-ul si documentezi cerintele si specificatiile tehnice pentru proiectele noi precum si pentru extinderea functionalitatilor solutiilor existente, sustinand astfel procesele de raportare si analiza;
    *Participi in toate etapele de testare, implementare si suport productie;
    *Colaborezi cu echipele tehnice pentru a asigura livrarea tuturor cerintelor din scop;
    *Coordonezi si organizezi activitatile de suport level 3 precum si de solutionarea altor incidente de productie conform ariei de responsabilitate;
    *Asiguri o comunicare eficienta intre unitatile coordonate din propria echipa pentru a asigura livrarea corespunzatoare a cerintelor de business in aria de BI;
    *Controlezi calitatea livrabilelor apartinand atat resurselor interne, cat si celor externe, prin crearea unui proces de asigurare si monitorizare a calitatii;
    *Realizezi evaluarea resurselor interne si externe si ofera feedback constant membrilor echipelor si subcontractorilor;
    *Asiguri alocarea corespunzatoare a resurselor in toate activitatile in care echipele coordonate sunt implicate conform responsabilitatilor definite.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (530)