Ofiter Call Center - Suport Internet Banking - Divizia Operatiuni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Libra Internet Bank SA active.


Vezi toate job-urile Ofiter Call Center - Suport Internet Banking - Divizia Operatiuni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Libra Internet Bank SA
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.11.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Salutare! Noi suntem Libra Internet Bank, încântați că îți dorești să ne cunoaștem. Suntem acel angajator dornic să descopere și să dezvolte cea mai creativă versiune a ta, pentru ca împreună să oferim clienților cele mai bune experiențe bancare, prin produse și servicii inovatoare.

    Ce ne definește?
    - Suntem de 26 de ani prezenți pe piața bancară.
    - Suntem cunoscuți pentru strategia noastră de nișă, fiind specializați în domenii precum Profesiile Liberale, AgriBusiness, Real Estate sau Digital Banking.
    - Suntem una dintre cele mai digitalizate și agile bănci din România și pionieri în lansarea serviciilor și produselor online: am lansat primul cont 100% online, primul credit 100% online și multe alte servicii bancare digitale.
    - Suntem denumiți și ”banca fintech-urilor” pentru că oferim infrastructură bancară unora dintre cele mai mari fintech-uri, precum Revolut, Monese, TransferWise, Paysera.

    De ce să ne alegi?
    - Investim și oferim recunoștință tuturor colegilor noștri. Odată ajuns în echipă, te faci remarcat rapid și promovezi pe baza rezultatelor tale: peste 70% dintre colegii care ocupă poziții manageriale, provin din promovare internă.
    - Suntem tineri, vârsta medie este de 33 de ani și adevărați specialiști - vei găsi aici oameni energici, dispuși întotdeauna să te ajute.
    - Construim programe dedicate angajaților, strâns legate de pasiunile lor, dar și de nevoile de dezvoltare: Libra Energize, Libra Cultural, Share Your Hobby, Libra Voices, Debatable, Mentoring, peste 2,000 de ore training anual.
    - Nu în ultimul rând, conform studiului realizat de undelucram.ro, Libra este cel mai bun angajator din domeniul financiar-bancar din ultimii trei ani consecutivi.

    Hai în echipa Libra!
    Te așteptăm alături de noi pentru a construi împreună o experiență de banking inovatoare. Noi evoluăm rapid. Și tu poți!

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare;
    - Experienta in gestionarea clientilor- Call Center (min 1 an);
    - Foarte bune abilitati de comunicare;
    - Persoana organizata si pozitiva.

    Responsabilitati

    - Ofera suport clientilor in efectuarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor bancare ordonate de clienti pe Internet Banking;
    - Raspunde de crearea si administrarea conturilor si utilizatorilor de Internet Banking;
    - Colecteaza, analizeaza si evalueaza sugestiile si propunerile primite din sucursale referitoare la procesele operationale, propune schimbari si imbunatari;
    - Mentine o legatura permanenta cu consilierii financiari bancari in vederea prevenirii riscului operational;
    - Respecta si aplica politica de marketing si comunicare conforma cu strategia bancii;
    - Cunoaste foarte bine toate produsele bancii referitoare la Internet banking.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Conturarea unui brand personal - pentru ca oferim posibilitati reale de promovare in functie de performanta ta;
    - Sansa de a te face remarcat - pentru ca la noi initiativa si implicarea sunt valorizate;
    - Recunoasterea rezultatelor - pentru ca performanta ta este recunoscuta si apreciata corespunzator.

    Aplicatiile vor fi tratate confidential.
    Numai candidatii care intrunesc conditiile de selectie vor fi contactati

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (75)