Helpdesk Officer

Employer: NN Asigurari de Viata
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 09.12.2016
    Short company description

    NN este o companie de asigurari si managementul investitiilor, activa in peste 18 tari, cu o puternica prezenta in Europa si in Japonia.

    Grupul NN in Romania include activitatile NN Asigurari de Viata si NN Pensii, companii lider pe pietele de profil, si NN Investment Partners, numarul patru in topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din Romania.

    In 2015 ING Asigurari si Pensii a trecut printr-un proces de rebranding si astfel a luat nastere NN. Promisiunea noastra este ca vom continua sa fim alaturi de clientii, angajatii si colaboratorii nostri, un partener apropiat si de incredere. Valorile noastre de baza sunt: ne pasa, suntem transparenti, ne dedicam.

    Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem si a obiectivelor noastre. Ne unesc si ne inspira. Si ne determina comportamentul zi de zi.

    Echipa este primitoare, proiectele diverse, programele de training sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune din industrie, iar daca vii cu o minte deschisa si dorinta de a invata si a te dezvolta din punct de vedere profesional, la NN iti poti construi cariera de succes pe care ti-o doresti. Oriunde ai lucra - in sediul central, in vanzari sau ca intern.

    NN Romania in cifre:

    2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, asigurari de sanatate, pensii obligatorii și pensii facultative
    Cote de piață dupa primul semestru din 2016:
    Asigurări de Viață – 40,7%
    Pensii obligatorii (Pilonul 2) – 36,8% în funcție de activele pe care le administreaza
    Pensii facultative (Pilonul 3) - 49,9% în funcție de activele pe care le administreaza

    Requirements

    • University degree
    • Good written and spoken English
    • Interest in in informatics
    • Good knowledge of MS Office 2010 and Windows 7
    • Customer focused
    • Good stress tolerance ability
    • Positive attitude
    • Team oriented
    • Committed to excellence

    Responsibilities

    • Provide technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software, and hardware.
    • Use the dedicated ticketing system to record all customer interactions into service work-info notes
    • Prioritizing work to resolve complex support issues
    • Establishing a high level of personal credibility and building strong relationships
    • Respond to queries either in person or over the phone.
    • Ask questions to determine nature of issues
    • Install, modify, and repair computer hardware and software.
    • Resolve technical problems with Local Area Networks (LAN) and other systems.
    • Follow up with internal customers to ensure issue has been resolved.
    • Documenting, reviewing, and improving existing or new procedures and workflows.
    • Other activities and projects specific to the department