Specialist Date Canal Distributie - Limba Rusa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Specialist Date Canal Distributie - Limba Rusa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.12.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alătura-te uneia dintre cele mai mari companii producătoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinațională producătoare de tehnologii, software, soluții și servicii pentru clienți din diferite sectoare. Scopul lor este să transforme tehnologia, astfel încât să fie mai practică și ușor de folosit pentru utilizătorii lor.

    Îndeplineşte sarcini a căror dificultate variază de la mediu la complex şi necesită aptitudini de bază pentru rezolvarea problemelor presupunand un mod de gândire independent. Postul presupune un nivel înalt de acurateţe, atentie la detalii precum şi abilităţi de comunicare.

    Cerinte:

    *Diplomă universitară în administrarea afacerilor, finanţe sau tehnologia informaţiei sau experienţă echivalentă cum ar fi:

    - Cunoştinţe aprofundate privind instrucţiunile şi procesele de raportare în desfacere/distribuţie;

    - Cunoştinţe aprofundate şi înţelegerea rapoartelor de măsurare a calităţii (QMR);

    - Cunoştinţe aprofundate de FlashPro;

    - Cunoaşterea pachetelor de raportare existente (CBI Tool, Channel Dashboard, PSR);

    - Cunoştinţe elementare de Siebel PRM;

    - Marketing canal de distribuţie, experienţă în comunicare cu partenerii sau cunoaşterea pieţei şi a jucătorilor din canalul local de distribuţie;

    * Cunoștințe avansate a instrumentului Microsoft Excel (experienta în raportare ar fi un plus);

    * Fluent în limba engleză și limba rusă;

    - Aptitudini analitice demonstrate şi orientare puternică spre procese cu cunoştinţe de Excel, MS Access şi Business Objects;

    - Aptitudini excelente de comunicare, cu capacitatea de a construi şi de a păstra relaţii interne/externe solide;

    - Orientare puternică spre client;

    - Capacitatea de a lucra independent şi la distanţă, într-o organizaţie distribuită şi de a rămâne concentrat şi dedicat;

    - Capacitatea de a face faţă unui mediu foarte stresant şi de a creşte în acesta;

    - Abilităţi interculturale;

    - Planificare de bază şi management de proiect.

    Responsabilitati

    - Specialistul Date Canal de Distribuţie este un element cheie în eforturile companiei de dezvoltare a afacerii pe segmentul canalelor de distribuţie;

    - Acesta este beneficiarul regional al informaţiilor cu privire la canalele de distribuţie din cadrul companiei.

    Specialiştii Date Canal de Distribuţie sunt responsabili pentru:

    - Colectarea de informaţii de la partenerii cheie, cu ajutorul conducerii locale şi a echipelor de vânzări partenere;

    - Se asigură că informaţiile colectare sunt conforme cu cerinţele companiei de calitate şi confidenţialitate a datelor;

    - Soluţionarea şi urmărirea oricărei probleme de raportare cu partenerii companiei, cu ajutorul conducerii locale şi a echipelor de vânzări partenere;

    - Beneficiarul procesului de colectare a datelor privind desfacerea/distribuţia la nivel regional, inclusiv partenerii pan-EU, după caz ;

    - Organizarea şi derularea desfacerii/distribuţiei (cu sprijinul conducerii la nivel de ţară şi al PBM/WAM/RAM pentru a obţine informaţii privind desfacerea/distribuţia de la angrosiştii/distribuitorii locali);

    - Verificarea calităţii şi a caracterului oportun al fişierelor trimise de angrosişti/distribuitori în coordonare cu departamente;

    - Monitorizarea partenerilor care nu respectă cerinţele privind calitatea raportării. Soluţionarea problemelor privind calitatea raportării cu angrosiştii/distribuitorii;

    - Coordonarea soluţionării problemelor cu sprijinul conducerii la nivel de ţară şi al PBM/WAM;

    - Escaladarea problemelor de colectare şi/sau calitate către conducerea locală şi echipa parteneră de asistenţă vânzări la nivel european;

    - Consultarea şi sprijinirea necesităţilor locale de raportare fără a fi beneficiarul şi fără a efectua raportare de afaceri;

    - Se asigură că informaţiile sunt gestionate conform Standardului de Conduită în Afaceri a companiei privind gestionarea informaţiilor importante şi în conformitate cu cerinţele de Conformitate şi Audit.



    Beneficii:

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile ;

    - Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru ;

    - Cursuri de formare profesionala ;

    - Team-building-uri.


    Cod Anunt: 011015AI

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (192)