Analist studii piata grup motopropulsor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Analist studii piata grup motopropulsor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    • Studii superioare profil economic sau tehnic;
    • Minim 2 ani de experienta in lucrul cu cifre / prelucrare de baze de date;
    • Limba Engleza – nivel avansat, Franceza reprezinta avantaj;
    • Cunostinte avansate utlizare MS Excel (formule de calcul, procesare tabele, grafice, macro-uri, automatizari);
    • Cunostinte solide despre piata auto (segmentare, marci si modele, motorizari);
    • Experienta in lucrul cu diverse echipe internationale;
    • Experienta in domeniul auto constituie un avantaj;
    • Capacitate de a lucra atent si a prelucra cifre;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Rigurozitate si atentie la detalii;
    • Managementul timpului, autonomie, initiativa;

    Responsabilitati

    • Construieste si actualizeaza periodic studii privind evolutia vanzarilor auto pe diferite piete in functie de criterii prestablite: segmentare, tip caroserie, tip de combustibil, grup motopropulsor, caracteristici motor;
    • Extrage informatiile relevante din bazele de date cu volume si specificatii existente, verifica si corecteaza aceste informatii pentru a le putea utliza in cadrul analizelor efectuate;
    • Isi creeaza o retea de contacte cu alte departamente din cadrul Grupului Renault pentru a obtine accesul la informatiile care ii sunt necesare si cauta in permanenta surse de baze de date alternative care pot imbunatati acuratetea rezultatelor finale ale acestor analize;
    • Creeaza si modifica grafice , tabele , formule de calcul , macro-uri, Excel, VBA;
    • Creeaza si mentine o lista cu riscuri si oportunitati pe segmente, pentru fiecare tara, utilizand datele istorice (Ex. Lansarea unui nou model al concurentei pe o piata);
    • Propune solutii pentru imbunatatirea formatului in care sunt realizate analizele;
    • Monitorizeaza piata auto si emite alerte in momentul in care sesizeaza schimbari importante (Ex: mix tip combustibil, modificarea pretului carburantilor , introducerea de noi reglementari sau norme de poluare, stimulente fiscale pentru achizitii auto);

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (161)