Contact Center Officer - FULL TIME
This job is no longer active!View all jobs NN România activeView all jobs Contact Center Officer - FULL TIME active on Hipo.roView all jobs Insurances - Financial Intermediaries active on Hipo.roView all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro |
Employer: | NN România |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | Student/Graduate |
Location: |
|
Updated at: | 20.02.2017 |
Remote work: | On-site |
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România în cifre:
25 de ani de prezență pe piața locală
500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private
Cote de piață
34,95% în segmentul asigurărilor de viață
11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active
Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.
University degree or student
Previous experience in client related areas
English skills (speaking and writing)
Competencies requirements:
Strog customer orientation
Excelent communication skills (oral and written)
Planning & Organizing
Attention to details and investigation capacity
Stress resistance
Ability to resolve problems independently
Flexible, can do attitude, positive attitude
Formulate complete and correct feedback, solution and advise to clients’ requests regarding insurance contracts and/or private pensions - especially by telephone but also by e-mail, letter or face-to-face;
Collaborate with the specialized departments in order to identify the optimum solutions for the client’s request.
Offer support regarding the evolution of insurance policies/private pensions, providing the necessary documents to the client to end an action;
Analyze, select and adapt the financial market information which has a direct impact for NN Life Insurance Investment Programs according to the client’s questions and typology;
Ensure customer retention and product reselling for insurance contracts, presenting details regarding the protection and investment components; reinforces the insurance policy’s benefits
Ensure the correct processing of the pension collection process, by contacting the participants, or if case the employers and agents, to identify and allocate or return the contributions
Administrate participants and employers client applications –NN Direct.
Update the customers database (the client’s personal and contact information), give information to the clients regarding any disaccord identified in their contracts and it unravels any situation;
Ensure, by an efficient daily activity, a high level of departmental productivity and smooth operational workflow;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contact Center Associate - Dutch (plus English) Work from Office BUCURESTI, | |
Call Center Officer - Divizia Operatiuni BUCURESTI, | |
Game Presenter with Greek (full time/part time) - DT Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (224) |
Raporteaza eroarea la