Contact Center Officer - PART TIME

Employer: NN Asigurari de Viata
Domain:
  • Insurances - Financial Intermediaries
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: part-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 05.12.2016
    Short company description

    NN este o companie de asigurari si managementul investitiilor, activa in peste 18 tari, cu o puternica prezenta in Europa si in Japonia.

    Grupul NN in Romania include activitatile NN Asigurari de Viata si NN Pensii, companii lider pe pietele de profil, si NN Investment Partners, numarul patru in topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din Romania.

    In 2015 ING Asigurari si Pensii a trecut printr-un proces de rebranding si astfel a luat nastere NN. Promisiunea noastra este ca vom continua sa fim alaturi de clientii, angajatii si colaboratorii nostri, un partener apropiat si de incredere. Valorile noastre de baza sunt: ne pasa, suntem transparenti, ne dedicam.

    Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem si a obiectivelor noastre. Ne unesc si ne inspira. Si ne determina comportamentul zi de zi.

    Echipa este primitoare, proiectele diverse, programele de training sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune din industrie, iar daca vii cu o minte deschisa si dorinta de a invata si a te dezvolta din punct de vedere profesional, la NN iti poti construi cariera de succes pe care ti-o doresti. Oriunde ai lucra - in sediul central, in vanzari sau ca intern.

    NN Romania in cifre:

    2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, asigurari de sanatate, pensii obligatorii și pensii facultative
    Cote de piață dupa primul semestru din 2016:
    Asigurări de Viață – 40,7%
    Pensii obligatorii (Pilonul 2) – 36,8% în funcție de activele pe care le administreaza
    Pensii facultative (Pilonul 3) - 49,9% în funcție de activele pe care le administreaza

    Requirements

    University degree or student
    Previous experience in client related areas is a plus
    Competencies requirements:
    Customer oriented attitude;
    Oral and written communication skills
    Planning & organizing skills
    Attention to details
    Teamwork
    Routine resistance
    Flexible, can do attitude, positive attitude

    Responsibilities

    Performs outbound calls for the new/existing clients (welcome calls, calls included in marketing campaigns etc). Calls are made according to a predefined script;
    Offers support regarding private pensions, providing the necessary information or required documents, by phone or e-mail;
    Offers basic support to customers for the use of on-line self-service (NN Direct)
    Updates the customer database (the client�s personal data and contact information) by phone or e-mail;
    Registers complaints submitted by phone and forwards them to the Investigation & Complaints Department;
    Classifies according to content and archives incoming e-mail messages from the company's official mailboxes;
    Ensure, by an efficient daily activity, a good level of departmental productivity and smooth operational workflow.