Administrator sistem - Echipa Servicii Suport Local

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Administrator sistem - Echipa Servicii Suport Local active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.10.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul candidatului:

    *Studii superioare de specialitate - automatica sau o alta disciplina din domeniul IT;
    *Vechime minima in specialitate: 2 ani;
    *Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
    *Cunostinte de gestionare a sistemelor de operare, inclusiv a componentelor hardware si software.

    Responsabilitati

    Rolul postului:

    *Este responsabil pentru administrarea aplicatiilor de prelucrare a bazelor de date ANL, instalarea si intretinerea aplicatiilor speciale (Mcash, e-BCR, Matrix), asigurarea conditiilor pentru executarea serviciilor contractate cu furnizorii de servicii IT, urmarirea si controlul calitatii activitatilor de suport local IT, analiza si distribuirea incidentelor catre furnizorii de servicii IT.

    Activitati specifice:

    *Prelucreaza datele in aplicatia ANL
    *Rezolva incidentelor postate in front office referitor la date, rapoarte din aceasta aplicatie;
    *Asigura suport IT remote pentru incidentele repartizate;
    *Opereaza in aplicatia CA Unicenter Service Desk incidentele ce necesita interventia on-site catre furnizorul extern de servicii de suport local IT;
    *Actualizeaza informatiile din baza de date din aplicatia CA Unicenter Service Desk referitoare la echipamentele IT (CMDB);
    *Instaleaza si asigura mentenanta/service pentru aplicatia Mcash;
    *Asigura mentenanta si suport pentru aplicatia Matrix;
    *Monitorizeaza si aplica politicile de securitate ale bancii;
    *Participa la proiecte de infrastructura IT;
    *Verifica periodic modul de rezolvare a incidentelor IT de catre furnizorul extern de servicii.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    3000 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Stefanestii de Jos,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (197)