Specialist servicii clienti

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Daca:

    -Ai cel putin studii medii, cu diploma de bacalaureat sau esti student;
    -Esti atras de o cariera in relatia cu clientii;
    -Abordezi cu incredere provocarile venite din partea clientilor;
    -Ai avut ocazia sa iti demonstrezi calitatile intr-o experienta profesionala anterioara;
    -Esti o persoana determinata, calma si pozitiva;
    -Detii minime cunostinte de MS Office (email, internet, Word, Excel).


    Responsabilitati

    Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:

    -Vei contacta clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii Telekom, cu scopul de a-i convinge sa ramana in retea;
    -Vei consulta informatiile disponibile în sistemele IT, despre contul clientilor si ofertele disponibile, cu scopul de a te pregati pentru procesul de negociere;
    -In timpul discutiei cu clientii vei identifica motivele solicitării de reziliere si vei propune cele mai bune soluţii pentru a păstra clienţii în reţea;
    -Vei promova produsele şi serviciile companiei in scopul cresterii veniturilor;
    -Vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii si proceduri de lucru;
    -Vei primi suportul supervisor-ului tau de fiecare data cand vei avea nevoie;
    -Vei primi feedback de la supervisor-ul tau privind activitatea desfasurata, astfel incat sa puteti identifica impreuna nevoile tale de training si dezvoltare.


    Ce vei castiga din aceasta experienta:

    -Venituri in functie de performanta ta (salariu fix si comision motivant in functie de rezultatele tale);
    -Pachet de beneficii flexibil, pe care il poti customiza in functie de nevoile tale;
    -Program de lucru flexibil (part time/full time/ture);
    -Traininguri oferite de Telekom, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
    -Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale, care te vor ajuta pe viitor, in cariera ta;
    -Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul Telekom.

    Alte informatii

    Asteptam sa ne trimiti cv-ul tau si sa te cunoastem.

    email: myhr_recruitment@telekom.com