Collection Agent - industria cosmetica

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    - Studii superioare in curs sau finalizate;
    - Cunostinte de limba rusa la nivel mediu constituie un avantaj;
    - Abilitati excelente de comunicare;
    - Abilitati foarte bune de negociere;
    - Orientare catre rezultate;
    - Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
    - Cunostinte Word, Excel, Outlook;

    Responsabilitati

    - Contactarea telefonica a clientilor care au depasit data scadenta de plata a facturilor;
    - Consemnarea promisiunilor de plata sau a altor observatii in sistem;
    - Verificarea alocarii platilor in conturile clientilor;
    - Intocmirea rapoartelor privind numarul de apeluri initiate, numarul de promisiuni de plata stabilite, platile efectuate;
    - Verificarea conform calendarului agreat, a datelor reprezentatilor companiei prin comparatie cu baza interna.

    Alte informatii

    -Un job unde nu este esenţial să ai experienţă de lucru anterioară;
    -Tot suportul de care ai nevoie ca să faci o treabă bună;
    -Posibilitatea să înveţi multe lucruri noi;
    -Oportunitatea de a deveni membru al unei echipe prietenoase şi deschise;
    -Programul de lucru este 10:30-19:00, de luni până vineri.