Specialist de Operatiuni - Limba Maghiara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Specialist de Operatiuni - Limba Maghiara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.11.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Specialistul de Operatiuni indeplineste sarcini a caror dificultate variaza de la mediu la complex si necesita aptitudini de baza pentru rezolvarea problemelor presupunand un mod de gandire independent. Postul presupune un nivel înalt de acuratete, atentie la detalii precum şi abilitati de comunicare.


    Cerinte

    - minim 1 an de experienta anterioara de lucru ;

    - cunostinte avansate de limba engleza si limba maghiara ;

    - experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word si PowerPoint ;

    - excelente aptitudini de comunicare ;

    - simt practic al afacerilor;

    - orientare catre client ;

    - bune abilitati de planificare si organizare ;

    - orientare catre rezultat ;

    - foarte valoros individual, dar un foarte bun coechipier ;

    - capacitate de analiza ;

    - orientat catre continua dezvoltare.

    Responsabilitati

    1. Relaţiile cu Partenerii

    - Avocat Companie E2E: “este unicul punct de contact din echipa centrală pentru T1 în numele companiei” pentru conturile premium şi/sau standard alocate;

    - Managementul Relaţiei cu Partenerii (la nivel de Colaborator Individual şi primul nivel de management (Conturi Premium) sau interfaţă la toate nivelurile (Conturi Standard);

    - Informaţii Comerciale despre Partener: Familiarizarea cu organizaţia, practicile, modelul de business, indicatorii financiari şi competenţele esenţiale ale partenerilor; Monitorizarea operaţiunilor şi conformităţii partenerilor;

    - Managementul Cunoştinţelor: Informare şi Interacţiune Proiect, Escalări Suport Proiect, Training pentru Parteneri;

    - Managementul fluxului Cash-2-Cash, Managementul Debitului Furnizorului, Reconcilierea plăţilor E2E;

    - Colaborare organizaţională: Comunică în mod efectiv cu partenerii şi cu resursele interne companiei în vederea obţinerii unei eficienţe operaţionale continue şi coordonate; Obţine şi partajează informaţii despre partener cu compania; Exercită influenţă personală în numele partenerilor în vederea accelerării accesului rapid la informaţii, resurse sau aprobări;

    - Managementul Escalărilor (escalări procese zilnice, escalări de produse, escalări referitoare la plată şi livrare/ logistică, analiză Problemă & Cauză);

    - Suport şi conformitate a partenerilor în vederea auditului;

    - Planificarea şi urmărirea comenzilor;

    - Coordonarea Livrării/ Logisticii (Monitorizarea execuţiei), Coordonarea slot-urilor de rezervare, Managementul Retragerii Produselor.



    2. Relaţia cu Stakeholderii

    - Managementul Relaţiei cu Stakeholderii interni (inclusiv întâlniri pentru revizuirea angajamentelor, negocierea anulărilor între companie/parteneri, clarificări referitoare la plăţile speciale, negocieri speciale).



    3. Managementul Problemelor

    - Clarificarea problemelor referitoare la îndeplinirea comenzilor sau reclamaţiilor cu partenerii şi asigurarea de suport pentru orice probleme ridicate de către parteneri;

    - Consultanţă a departamentului pentru problemele apărute în execuţia comenzilor sau reclamaţiilor.



    - Suport pre-comandă;

    - Procesare date;

    - Management Proiect Operaţiuni.



    Beneficii:

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile ;

    - Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru ;

    - Cursuri de formare profesionala ;

    - Team-building-uri.


    Cod Anunt: 250815MAL

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (92)