Product Operations Specialist with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Product Operations Specialist with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between client’s business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    Candidatul de succes va avea urmatorul profil:
    • Studii superioare finalizate (de preferat)
    • Cunoasterea limbii germane şi /sau cunoaşterea limbii engleze
    • Experienta in domeniul administrativ constituie un avantaj
    • Orientare catre informatii tehnice, deschidere fata de domeniul tehnic
    • Capacitate de comunicare, proactiv, persuasiv, cu capacitati analitice si mai ales organizatorice
    • Cunostinte operare calculator, aplicatiile Microsoft Office
    • Cunostinte privind principiile si practicile relationarii profesionale cu clientii

    Responsabilitati

    Viitorul Product Operations Specialist va sprijini derularea activitatilor cu furnizorii precum si urmarirea implementarii contractelor cu beneficiarii in vederea fluidizarii fluxului informational si a desfasurarii activitatii in conditii optime.
    Principalele responsabilitati:
    • asista managerul de produs in gestiunea cotidiana a departamentului;
    • ofera suport operational si administrativ pentru echipele tehnice (ingineri CNC) din teritoriu in vederea fluidizarii fluxului informational si a desfasurarii activitatii in conditii optime;
    • ofera sprijinul necesar clientilor pentru buna derulare a activitatii comerciale, inclusiv raportarea performantei clientilor mari precum si generarea de rapoarte pe baza activitatii clientilor si furnizorilor;
    • sub directa supraveghere a sefului de departament, mentine in permanenta legatura cu furnizorii, transmite si primeste informatii, documentatie, etc.
    • organizarea unor intalniri, prezentari cu clientii sau furnizorii, inclusiv pregatirea documentelor necesare;
    • verificarea documentatiei, intocmirea de rapoarte lunare si livrarea lor catre superiori
    • asigurarea mentenantei bazelor de date cu clienti si reinnoirea informatiilor existente in sistem, scanarea si arhivarea documentelor
    • propunerea de solutii pentru imbunatatirea activitatii operationale derulate de Clientul nostru

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    7000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (165)