Customer Relationships Advisor, Constanta1

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Relationships Advisor, Constanta1 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 30.09.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Ce cautam la viitorul Customer Relationships Advisor Vodafone?
    - Studii superioare in curs sau absolvite;
    - Minim 2 ani experienta in vanzari si relatii cu clientii;
    - Abilitati foarte bune de comunicare, organizare si negociere;
    - Auto-motivat şi capabil să lucreze într-un mediu foarte dinamic;
    - Abilităţi de bază şi de utilizare a calculatorului şi familiaritate bună cu aplicaţiile MS Office (PowerPoint, Word, Excel);
    - Engleza nivel avansat;
    - Cunostinte specifice despre industria de telecom.

    Responsabilitati

    Ce responsabilitati are un Customer Relationships Advisor Vodafone?
    Întimpină şi primeşte clienţii în magazinele Vodafone, în timp util, asigurându-se că:
    • Clienţii ştiu unde şi cum pot primi ajutor şi sunt orientaţi către zona de magazin potrivită pentru vânzare, suport sau informare.
    • Motivul vizitei lor în magazin este verificat pentru a minimiza timpul de asteptare.
    • Li se comunică timpul de aşteptare sau elementele necesare pentru cerinţele lor.
    Lucrează alături de store manager sau team leader pentru a echilibra volumul de lucru astfel:
    • Relaţionează cu toţi membrii echipei din magazin la captarea şi transmiterea informaţiilor de la clienţi astfel încât să le asigure o experienţă perfectă.
    • Se adaptează şi oferă suport colegilor în activităţile lor.
    • Identifică oportunităţile de retenţie/păstrare a clienţilor şi se asigură că ajung la colegii potriviţi pentru a fi gestionate.
    • Se implică în funcţie de necesitate în aspectele operaţionale (inventar, mercantizare, verificarea actelor etc.), la cererea managerului.
    • Contribuie la menţinerea curăţeniei şi ordinii în magazin alături de întreaga echipă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Constanta,